Witam wszystkich, mam mape kafelkowa:
sf::Sprite mapaKafelkowa[25[18];
Wypelniam ja tak:
for(int i = 0; i > 25; ++i)
for(int j = 0; j > 18; ++j)
{
mapaKafelkowa[i][j].setTexture(mapa_source, false);
mapaKafelkowa[i][j].setTextureRect(sf::IntRect(0, 0, 32, 32));
}
( Mam nadzieje ze dobrze xD )
Co do mapa_source:
Jest to po prostu obraz z teksturkami ( drzewa, trawa, domki itp ).
Druga linijka petli odpowiada za wyciecie z mapa_source kwadratu ktory ma odpowiadac za kamien.
Ale problem lezy w wyswitleniu tej tablicy.
Window.draw(mapaKafelkowa)
Tak sie nie da to oczywiste...
Probowalem to robic w petli... ale tez nic sie nie pojawialo. Wiec moglby ktos objasnic gdzie lezy blad ?
Pozdrawiam.