Dlaczego ten program nie działa ?
#include <iostream>
#include <cstdio>
using namespace std;
int main()
{
char znak;
znak = getchar();
switch (znak)
case 'M': {cout << "gora"; break;}
case 'S': {cout << "dol"; break;}
}
Dlaczego ten program nie działa ?
#include <iostream>
#include <cstdio>
using namespace std;
int main()
{
char znak;
znak = getchar();
switch (znak)
case 'M': {cout << "gora"; break;}
case 'S': {cout << "dol"; break;}
}
Może za mało prosisz?
Co nie działa?
A jak ma działać, skoro switch
nie ma klamer?
#include <iostream>
#include <cstdio>
using namespace std;
int main()
{
char znak;
znak = getchar();
switch (znak){
case 'M': {cout << "gora"; break;}
case 'S': {cout << "dol"; break;}
}
}
No skompilujcie sobie, same błędy. Gdy używałem case 1: case 2: w innych programach to działało, tutaj chcę by po wciśnięciu W na klawiaturze wykonało się polecenie, jednak w tym wypadku powoduje to błędy kompilacji.
Słusznie klamry zadziałały...
A jak sprawić by po wciśnięciu W lub S operacja wykonywała się od razu, a nie dopiero po wysłaniu wartości poprzez ENTER ?
Np, GetAsyncKeyState funkcja z winapi
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
int main()
{
char znak;
znak = getch();
switch (znak){
case 'M': {cout << "gora"; break;}
case 'S': {cout << "dol"; break;}
}
}