Witam wszystkich i prosze o pomoc. Chcialem zrobic gre w stylu kurki wodnej - strzelanie przy pomocy klikania. Problem w tym ze podczas klikania mysz lapie opoznienie wynoszace okoly sekundy. Moje pytanie brzmi czy da sie temu zaradzic czy musze zmienic biblioteke na np. allegro? Kod gry jest calkiem dlugi, a nie ma tam konkretnego kodu dotyczace klikania, wiec nie wrzucam. Nie opozniam gry zadnymi deleyami. Dzieki za pomoc z góry.
A animacja wyświetla się płynnie? Jak wygląda zużycie zasobów? Może to prostu laaaaaaaag?
Na SDLu działają takie gry jak Quake 3, Neverwinter Nights i wiele innych.
Gdzieś musisz jakoś źle wczytywać te kliknięcia, że masz takie opóźnienie.
animacja dziala poprawnie, nawet jak mam ustawione maksymalna liczbe fpsow, albo bez licznika i tak pojawiaja sie lekkie opoznienia myszki przy kliknieciach. Wszystko jest wg ustawien domyslnych moze trzeba te ustawienia jakos zmienic...
Temat mozna zamknac znalazlem juz rozwiazanie (zmiana bitmapy kursora)
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.