Problem z SDL - zacinanie sie przy klikaniu

0

Witam wszystkich i prosze o pomoc. Chcialem zrobic gre w stylu kurki wodnej - strzelanie przy pomocy klikania. Problem w tym ze podczas klikania mysz lapie opoznienie wynoszace okoly sekundy. Moje pytanie brzmi czy da sie temu zaradzic czy musze zmienic biblioteke na np. allegro? Kod gry jest calkiem dlugi, a nie ma tam konkretnego kodu dotyczace klikania, wiec nie wrzucam. Nie opozniam gry zadnymi deleyami. Dzieki za pomoc z góry.

0

A animacja wyświetla się płynnie? Jak wygląda zużycie zasobów? Może to prostu laaaaaaaag?

0

Na SDLu działają takie gry jak Quake 3, Neverwinter Nights i wiele innych.

Gdzieś musisz jakoś źle wczytywać te kliknięcia, że masz takie opóźnienie.

0

animacja dziala poprawnie, nawet jak mam ustawione maksymalna liczbe fpsow, albo bez licznika i tak pojawiaja sie lekkie opoznienia myszki przy kliknieciach. Wszystko jest wg ustawien domyslnych moze trzeba te ustawienia jakos zmienic...

0

Temat mozna zamknac znalazlem juz rozwiazanie (zmiana bitmapy kursora)

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.