Zrobiłem proste rysowanie na kontrolce - przy drag&drop ma podążać tekst "Przeciągnij i upuść" tekst jest przeciągany ale zamazuje dane w kontrolce. Odświeżanie kontrolki przed rysowanie w ogóle nie wyświetla tekstu
void OnMouseMove(wxMouseEvent& event)
{
if (event.Dragging())
{
wxClientDC dc(this);
//dc.Clear();
this->Refresh(); //to powoduje, że tekst wykreślany poniżej nie jest widoczny
//dc.SetPen(wxNullPen);
this->SetCursor(wxCursor(wxCURSOR_NO_ENTRY ));
//dc.DrawLabel("Upusc przenoszona pozycje",wxRect(event.GetX(),event.GetY(),event.GetX()+20,event.GetY()+50));
dc.DrawText("Upusc przenoszona pozycje",event.GetX(),event.GetY());
return;
}
....
Najprostszym sposobem było by skopiować część ekranu na którym rysuję tekst, wyświetlić tekst, przy kolejnym przesunięciu odzyskać skopiowany kawałem ... i powtórzyć operację