witam mam problem z texturami w unity 2d gdyż bardzo się rozmazują i nie wiem jak to naprawić !
Sprawdź czy jak zaznaczysz plik tekstury to w ustawieniach importu masz Filter Mode: Point. Ewentualnie czy któryś postprocess tego nie powoduje
@Boski: Tak wyglądają ustawienia grafiki. Zmienić coś?
@Boski Ci już napisał, co musisz zrobić. Na screenie dalej masz Trilinear...
A poza tym przeczytaj: https://blogs.unity3d.com/2019/03/13/2d-pixel-perfect-how-to-set-up-your-unity-project-for-retro-8-bits-games/
@Spine: tylko mam mały problem to się dzieje jak dodaje pixel perfect a nawet bez niego i z wszystkimi napisanymi ustawieniami np. miecz jest strasznie wykrzywiony
To nie miecz jest wykrzywiony, tylko cały obraz jest zwężony.
Nigdy nie robiłem pixel perfect...
Pewnie nie ustawiłeś czegoś odpowiadającego za proporcje renderowanego obrazu.
Może Reference Resolution
?
@Spine: Dopiero się uczę programowania więc mógłbyś pomóc jak to włączyć?
@Po Prostu Oli: No ale programowanie tu nie ma nic do rzeczy...
To są parametry skryptu Pixel Perfect Camera. Napisali o tym w artykule, który podlinkowałem.
Kiedy napisałem Reference Resolution
to myślałem, że będziesz wiedział żeby tam doczytać.
Artykuł zdaje się być dość wyczerpujący w tym temacie...
@Spine: pomogło to jednak dalej kiedy włączam pixel perfect widzę tylko kawałek ekranu
Nie wiem co Ci poradzić... Poczytaj jak działa pixel perfect?
Może on bierze wtedy Twoje reference resolution i rysuje tylko tyle pikseli na ile pozwalają inne ustawienia? (np. pixels per unit)
Gdzie w ogóle masz takiego checkboxa, bo na blogu Unity go nie widzę...
Może włączasz Crop Frame
?