Rysowanie w C#

YO
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:prawie 3 lata
  • Postów:540
0

Witam

Jak najprościej w C# rysować figury 3D?

Chodzi mi o prostokąty, trapezy?


Dziura w ścianie gdzie Panowie widzą Panie,
Rick and Morty, season 1.
Szukam tej dziury, jak coś dajcie znać gdzie jest :D "A z Ciebie c**** pisowski" - Ula Papuszko (w sensie, że JA) 05.06.2020 r., grupa: Strajk Przedsiębiorców. Witam zatem, jestem c**** pisowski ;)
9

Prostokąty 3D... Pora wrócić do podstawówki.

gg
  • Rejestracja:około 9 lat
  • Ostatnio:około rok
  • Lokalizacja:Kraków
  • Postów:574
2
youmound napisał(a):

Witam

Jak najprościej w C# rysować figury 3D?

Chodzi mi o prostokąty, trapezy?

To o co Ci chodzi? Sam pytasz siebie o co Ci chodzi?

Figury 2D (płaskie) - prostokąt, koło, kwadrat..
Bryły 3D (przestrzenne) - kula, walec, stożek, prostopadłościan itd.
Oczywiście może też być figura 2D na płaszczyźnie w przestrzeni ;).

Azarien
  • Rejestracja:ponad 21 lat
  • Ostatnio:3 minuty
0

Chodzi prawdopodobnie po prostu o grafikę 3D.

OpenGL, Direct3D, jakiś gotowy silnik…

TK
  • Rejestracja:ponad 8 lat
  • Ostatnio:prawie 6 lat
  • Lokalizacja:Poznań
  • Postów:52
0

"Jak najprościej w C# rysować figury 3D?"
To zależy - wrapper OpenGL, DirectX, jak coś prostego (szkielet), to sam wylicz wierzchołki.
Możesz też użyć WPF.

FP
  • Rejestracja:prawie 10 lat
  • Ostatnio:około 7 lat
  • Postów:132
0

W winform mozna uzywac do prostej grafiki 2d GDI+.
Sa tam proste operacje -> obrot, skalowanie itp
Kiedys na uczelni w tym pisalem apke do grafów.

Dla osoby ktora potrzebuje minimalnej grafiki jest ok.

Jezeli chcesz kwardaty w 3d ;) to: Jest wrapper C# wydany przez MS.
Tylko nie wiem czy dla >dx9.

Azarien
Są różne wrappery, a jak się komuś chce to można zrobić własny :-)

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.