Rysowanie w C#

YO
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 540
0

Witam

Jak najprościej w C# rysować figury 3D?

Chodzi mi o prostokąty, trapezy?

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
9

Prostokąty 3D... Pora wrócić do podstawówki.

gg
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Kraków
  • Postów: 574
2
youmound napisał(a):

Witam

Jak najprościej w C# rysować figury 3D?

Chodzi mi o prostokąty, trapezy?

To o co Ci chodzi? Sam pytasz siebie o co Ci chodzi?

Figury 2D (płaskie) - prostokąt, koło, kwadrat..
Bryły 3D (przestrzenne) - kula, walec, stożek, prostopadłościan itd.
Oczywiście może też być figura 2D na płaszczyźnie w przestrzeni ;).

Azarien
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Chodzi prawdopodobnie po prostu o grafikę 3D.

OpenGL, Direct3D, jakiś gotowy silnik…

TK
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Poznań
  • Postów: 52
0

"Jak najprościej w C# rysować figury 3D?"
To zależy - wrapper OpenGL, DirectX, jak coś prostego (szkielet), to sam wylicz wierzchołki.
Możesz też użyć WPF.

FP
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 132
0

W winform mozna uzywac do prostej grafiki 2d GDI+.
Sa tam proste operacje -> obrot, skalowanie itp
Kiedys na uczelni w tym pisalem apke do grafów.

Dla osoby ktora potrzebuje minimalnej grafiki jest ok.

Jezeli chcesz kwardaty w 3d ;) to: Jest wrapper C# wydany przez MS.
Tylko nie wiem czy dla >dx9.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.