Unity 3D - wczytywanie multile sprite's

0

Witam. Do edytora zaimportowałem sprite, a następnie podzieliłem go za pomocą opcji Slice. Próbuje wczytać teraz wszystkie te elementy w kodzie za pomocą linki kodu, ale zwraca mi za każdym razem pustą tablice. W folderze Assets znajduje się folder Sprites, a w nim podzielony obrazek.
Sprite[] sprites = Resources.LoadAll<Sprite>("Sprites");

0

Metoda LoadAll szuka zasobów do wczytania w folderze Assets/Resources.

Stwórz folder Sprites w katalogu Assets/Resources (czyli Assets/Resources/Sprites) i wtedy spróbuj wczytać.

Pamiętaj, aby ustawić obrazkowi typ Sprite w oknie Inspector.

0

a po co tak?
skoro zrobiles slice to zapewne jest to animacja (zgaduje).
Zrob odpowiednia animacje dla tego obiektu (uzywajac animatora) zapisz to wszystko w jednym obiekcie i zrob z tego prefab. Pozniej wczytuj po prostu prefab.

Jezeli to nie jest animacja tylko Atlas np to w zaleznosci do czego potrzebujesz, ale sadze ze nie potrzebujesz wczytywac wszystkich sprite do kodu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1