Witam. Do edytora zaimportowałem sprite, a następnie podzieliłem go za pomocą opcji Slice. Próbuje wczytać teraz wszystkie te elementy w kodzie za pomocą linki kodu, ale zwraca mi za każdym razem pustą tablice. W folderze Assets znajduje się folder Sprites, a w nim podzielony obrazek.
Sprite[] sprites = Resources.LoadAll<Sprite>("Sprites");
0
0
Metoda LoadAll
szuka zasobów do wczytania w folderze Assets/Resources
.
Stwórz folder Sprites
w katalogu Assets/Resources
(czyli Assets/Resources/Sprites
) i wtedy spróbuj wczytać.
Pamiętaj, aby ustawić obrazkowi typ Sprite w oknie Inspector.
0
a po co tak?
skoro zrobiles slice to zapewne jest to animacja (zgaduje).
Zrob odpowiednia animacje dla tego obiektu (uzywajac animatora) zapisz to wszystko w jednym obiekcie i zrob z tego prefab. Pozniej wczytuj po prostu prefab.
Jezeli to nie jest animacja tylko Atlas np to w zaleznosci do czego potrzebujesz, ale sadze ze nie potrzebujesz wczytywac wszystkich sprite do kodu.