Witam. Postanowiłem napisać coś a'la bardzo uproszczony Minecraft, ale żeby było ciekawiej postanowiłem napisać własną fizykę. Postanowiłem zacząć wszystko od spadku swobodnego, co też nie jest trudne i mi się udało. Jako, że najtrudniejsze z tego wszystkiego jest wykrywanie kolizji, to postanowiłem użyć zaimplementowanego systemu. Polega on na dodaniu jakiegoś Collider'a i Rigidbody, czyli zbudowanego silnika fizycznego. Wszedłem w ustawienia projektu i ustawiłem tak, żeby komponent ów tylko wykrywał kolizje. Jeśli zajrzeliście do mojego kodu, to widzicie, że zaimplementowałem tam dwie metody: OnCollisionEnter i OnCollisionExit. Postawilem sobie Plane pod moim graczem, włączam grę, on pięknie zatrzymuje się na moim Plane'ie. Problem pojawia się, gdy przesuwam ów obiekt w dół, aby gracz dalej spadał. Na pierwszy rzut oka wszystko działa jak należy: obiekt zatrzymuje się ponownie na przeszkodzie. Jednak przy wywołaniu obu metod ma się wyświetlić w Debug'u komunikat, co też dzieje się. Ale gdy przesunę przeszkodę w dół, obie metody wykonywane są na zmiane: OnCollisionEnter i OnCollisionExit, a powinny być wykonane tylko raz. Wie ktoś dlaczego? Mój kod: http://ideone.com/gSRL6O