Witam. Pracuję nad projektem, który ma obrazować działanie algorytmu świetlika. W skrócie, program ma generować populacje obiektów, nadawać każdemu intensywność świecenia; następnie ma być liczona atrakcyjność sąsiadów dla każdego poszczególnego obiektu - świetlik ma podążać do tego najatrakcyjniejszego, a jeśli nie ma żadnego w pobliżu, to ma przemieszczać się losowo. Algorytm kończy się, gdy świetliki są pogrupowane.
Program był pisany pierwotnie w JavaScript, ale pojawił się wymóg, żeby wykonać go w C#, który niestety nie jest moją mocną stroną.
Sam projekt tworzony jest w VS 2012 z użyciem MonoGame. Aktualnie mam rozpisany cały kod, niestety generowanych jest sporo błędów. Czy ktoś mógłby spojrzeć na kod i pomóc mi w poprawieniu programu (wskazanie błędów, udzielenie wskazówek, etc.)? Od razu zaznaczam, że nie liczę na żadne gotowce - sam chcę wykonać projekt :) .
- GameName3.rar (37 KB) - ściągnięć: 106