Witam szanowne grono forumowiczów,
function go(currentPosition = -1) {
if (!first) {
console.log('start position: ' + playerPosition);
currentPosition = playerPosition;
first = true;
}
if (currentPosition === endPosition) {
// end
console.log('game over. won');
return true;
}
let possibleWays = getPossibleWays(currentPosition);
//console.log(possibleWays);
possibleWays.forEach(element => {
if (visited.includes(element.field)) {
return false;
}
if (element.field > 224) {
return false;
}
visited.push(element.field);
if (go(element.field)) {
return true;
}
return false;
});
}
Napisałem taki rekurencyjny algorytm wyjścia z labiryntu który działa natomiast nie wiem jak wyciągnąć z tego poprawną ścieżkę, który powinienem się poruszać. Cała funkcja zwraca mi wszystkie odwiedzone pola, nawet te które prowadziły w ślepe uliczki. Czy ktoś może mi pomóc?