napisałem coś takiego
function createModel(scene)
{
this.scene = scene;
this.mesh= null;
this.loader = null;
this.geometry = null;
this.loaded = false;
this.create= function()
{
this.loader = new THREE.JSONLoader();
this.loader.load("core/json_model/model.js", this.loadModel);
}
this.rotate = function()
{
alert("obracam");
mesh.rotation.y += 0.002;
}
this.isLoaded = function()
{
if(this.loaded == false)
return false;
else
return true;
}
this.loadModel = function(param)
{
this.geometry = param;
var material = new THREE.MeshPhongMaterial( { color: 0x2a2a2a } );
this.mesh = new THREE.Mesh( this.geometry, material);
this.scene.addToScene(this.mesh);
this.loaded = true;
}
this.loader.onLoadComplete=function(){this.loaded = true;}
}
wewnątrz funkcji loadModel mam taka instrukcję this.loaded = true;
ale ona nie zmieni mi zmiennej loaded na true, dlaczego tak jest??
Przecież działa w obrębie klasy więc powinna być widoczna.
to coś this.loader.onLoadComplete nie działa i też nie wiem dlaczego
to zdarzenie powinno zajść po ukończeniu wczytywania