Poeta. Dobrze, że nie artysta, bynajmniej w tym przypadku. Dla uproszczenia można przyjąć, że Kowalski.
Programowałem w PHP strukturalne, następnie przerzuciłem się na obiektowe, ale w frameworkach np. Symfony,
wykonałem kilka ukończonych projektów, a teraz uznałem, że nie znam obiektowego czystego PHP, mogę kodować tylko w obiektowych gotowcach i chciałbym to zmienić, zrozumieć "o co chodzi" w czystym obiektowym PHP, stąd wziąłem zadanie do wykonania i jak widzę sam chyba nie dam rady tego opracować.
Czy jest tu ktoś, kto może pomóc w opracowaniu tego zadania?
Wygłaszasz sprzeczne zdania.
Z jednej chciałbyś kontakt z dobrym OOP, z drugiej dajesz jakiś wyjęty z kontekstu, ale raczej zły niż dobry przykład, który traktujesz jako zadanie, które musisz wykonać.
We frameworkach powstaje kod dziwny, związany z wymaganiami / tradycjami frameworku, ale niekoniecznie wysokiej jakości z p. widzenia ogólnego designu obiektowego.
Skąd pochodzi ten fragment?
a teraz uznałem, że nie znam obiektowego czystego PHP, mogę kodować tylko w obiektowych gotowcach i chciałbym to zmienić, zrozumieć "o co chodzi"
A to się da "programować w obiektowych gotowcach" ??? Programowanie obiektowe, to intensywne tworzenie własnych obiektów (być może w powiązaniu z zewnętrznymi). Więc "programowanie w gotowych obiektach" to nie programowanie obiektowe - w jakimś sensie. Ja jestem czuły na takie słowka, bo np Borlandy/Embecadero, będą środowiskami obiektowymi, fakt - statystycznego delikwenta nie uczą programownaia obiektowego (a wręcz oddalają)
Sądzę, ze ścieżka na jaką wlazłeś nie prowadzi do celu.
zrozumieć "o co chodzi" w czystym obiektowym PHP, stąd wziąłem zadanie do wykonania i jak widzę sam chyba nie dam rady tego opracować.
Bo zrozumienie nt nowego paradygmatu (i dobry styl) się nie bierze z praktyki, tylko z teorii. Co teoretycznego czytałeś o programowaniu obiektowym ?
Mniejsza o to zadanie, najgorsze już zrobione, z resztą też dam sobie radę.
Rzecz w tym, że mogłeś to zrobić w niskiej jakości designu obiektowego - i niczego dobrego nie nauczyło, a wręcz przeciwnie.