trochę humoru... :-)

0

Czego to ludzie nie kupuja na allegro... A jakie potem problemy sa - http://img269.imageshack.us/img269/7671/43356534.png

0

http://plcrug.org.pl/

Pierwsze co mi przyszlo do glowy to wrzucenie tego tutaj... Crystal Reports jako hobby po pracy? :|

0

AGH jak zwykle miażdży:
user image
;P

0

user image :D

0

Nie przeglądam tego tematu, i nie wiem czy było, ale : ; ]

0

Ostatnio gadałem z manfredem na temat przekleństw w programowaniu i oto co wymyśliłem pod natchnieniem:

struct {
struct {
struct {
struct {
int a;
}w;
}r;
}u;
}k;

I teraz proszę o odwołanie się do elementu a;

0

user image

jeśli ktoś nie wie ocb to:

// mega lol! 666/10 - F

2

Pozwolę sobie wkleić:

#include <cstdlib>
#include <iostream>
#include <time.h>

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{
start:
int one=2; int two=2; int three=2; int four=2; int five=2;
int six=2; int seven=2; int eight=2; int nine=2;

int i ;
int turn=0; int move=0; int zug=0; int count;
int liczX=0; int liczO=0; int licz=0;
char* space=" ";
srand( (unsigned)time( NULL ) );
cout<<endl;
cout<<"Zaczynamy gre! Wybierz opcje gry:"<<endl;
cout<<"1) Gram Krzyzykami"<<endl;
cout<<"2) Gram Kulkami"<<endl;
cout<<"3) Wylosuj kto zaczyna"<<endl;
cin>>i;
if (i<=0||i>=4) { cout<<"Blad, zla liczba, sprubuj znowu"<<endl; goto start; }
if (i==1) { cout<<"Jestes Krzyzykiem"<<endl; goto poczatekgry1; }
if (i==2) { cout<<"Jestes Kulkiem"<<endl; goto poczatekgry2; }
if (i==3) { i = rand() % 2;
if (i==0) { cout<<"Jestes Krzyzykiem"<<endl; goto poczatekgry1; }
if (i==1) { cout<<"Jestes Kulkiem"<<endl; goto poczatekgry2; }
}



pokaz:
cout<<endl;
cout<<space;
if (one==0) cout<<"X"<<space; if (one==1) cout<<"O"<<space; if (one==2) cout<<" "<<space;
if (two==0) cout<<"X"<<space; if (two==1) cout<<"O"<<space; if (two==2) cout<<" "<<space;
if (three==0) cout<<"X"<<space; if (three==1) cout<<"O"<<space; if (three==2) cout<<" "<<space;
cout<<endl;
cout<<" ";
if (four==0) cout<<"X"<<" "; if (four==1) cout<<"O"<<" "; if (four==2) cout<<" "<<" ";
if (five==0) cout<<"X"<<" "; if (five==1) cout<<"O"<<" "; if (five==2) cout<<" "<<" ";
if (six==0) cout<<"X"<<" "; if (six==1) cout<<"O"<<" "; if (six==2) cout<<" "<<" ";
cout<<endl;
cout<<" ";
if (seven==0) cout<<"X"<<" "; if (seven==1) cout<<"O"<<" "; if (seven==2) cout<<" "<<" ";
if (eight==0) cout<<"X"<<" "; if (eight==1) cout<<"O"<<" "; if (eight==2) cout<<" "<<" ";
if (nine==0) cout<<"X"<<" "; if (nine==1) cout<<"O"<<" "; if (nine==2) cout<<" "<<" ";
cout<<endl;
cout<<endl;
if (turn==1) goto turn1;
if (turn==2) goto turn2;
if (turn==3) goto turn3;
if (turn==4) goto turn4;


check1:
cout<<"Twoja Kolej, wybierz pole od 1 do 9"<<endl;
cin>>i;
if (i<=0||i>=10) { cout<<"Blad, zla liczba, sprubuj znowu"<<endl; goto check1; }
if (i==1) { if (one==2) {one=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==2) { if (two==2) {two=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==3) { if (three==2) {three=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==4) { if (four==2) {four=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==5) { if (five==2) {five=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==6) { if (six==2) {six=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==7) { if (seven==2) {seven=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==8) { if (eight==2) {eight=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}
if (i==9) { if (nine==2) {nine=1;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check1; }}


check2:
cout<<"Twoja Kolej, wybierz pole od 1 do 9"<<endl;
cin>>i;
if (i<=0||i>=10) { cout<<"Blad, zla liczba, sprubuj znowu"<<endl; goto check2; }
if (i==1) { if (one==2) {one=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==2) { if (two==2) {two=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==3) { if (three==2) {three=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==4) { if (four==2) {four=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==5) { if (five==2) {five=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==6) { if (six==2) {six=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==7) { if (seven==2) {seven=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==8) { if (eight==2) {eight=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (i==9) { if (nine==2) {nine=0;} else { cout<<"Blad, pole zajete, wybierz inne"<<endl; goto check2; }}
if (zug==1) goto zug1;
if (zug==2) goto zug2;


przelicz:
//* win
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (two==0) liczX++; if (two==1) liczO++; if (two==2) licz++;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (one==2) one=1; if (two==2) two=1; if (three==2) three=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (four==0) liczX++; if (four==1) liczO++; if (four==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (six==0) liczX++; if (six==1) liczO++; if (six==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (four==2) four=1; if (five==2) five=1; if (six==2) six=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (eight==0) liczX++; if (eight==1) liczO++; if (eight==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (seven==2) seven=1; if (eight==2) eight=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (four==0) liczX++; if (four==1) liczO++; if (four==2) licz++;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (one==2) one=1; if (four==2) four=1; if (seven==2) seven=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (two==0) liczX++; if (two==1) liczO++; if (two==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (eight==0) liczX++; if (eight==1) liczO++; if (eight==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (two==2) two=1; if (five==2) five=1; if (eight==2) eight=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (six==0) liczX++; if (six==1) liczO++; if (six==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (three==2) three=1; if (six==2) six=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (one==2) one=1; if (five==2) five=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (liczX==0||liczO==2) {if (three==2) three=1; if (five==2) five=1; if (seven==2) seven=1; goto count; }



//* block
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (two==0) liczX++; if (two==1) liczO++; if (two==2) licz++;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (one==2) one=1; if (two==2) two=1; if (three==2) three=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (four==0) liczX++; if (four==1) liczO++; if (four==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (six==0) liczX++; if (six==1) liczO++; if (six==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (four==2) four=1; if (five==2) five=1; if (six==2) six=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (eight==0) liczX++; if (eight==1) liczO++; if (eight==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (seven==2) seven=1; if (eight==2) eight=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (four==0) liczX++; if (four==1) liczO++; if (four==2) licz++;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (one==2) one=1; if (four==2) four=1; if (seven==2) seven=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (two==0) liczX++; if (two==1) liczO++; if (two==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (eight==0) liczX++; if (eight==1) liczO++; if (eight==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (two==2) two=1; if (five==2) five=1; if (eight==2) eight=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (six==0) liczX++; if (six==1) liczO++; if (six==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (three==2) three=1; if (six==2) six=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (one==2) one=1; if (five==2) five=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (liczX==2||liczO==0) {if (three==2) three=1; if (five==2) five=1; if (seven==2) seven=1; goto count; }

//* Build
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==0) {if (one==2) one=1; if (five==2) five=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (liczX==0){if (three==2) three=1; if (five==2) five=1; if (seven==2) seven=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (two==0) liczX++; if (two==1) liczO++; if (two==2) licz++;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (liczX==0){if (one==2) one=1; if (two==2) two=1; if (three==2) three=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (four==0) liczX++; if (four==1) liczO++; if (four==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (six==0) liczX++; if (six==1) liczO++; if (six==2) licz++;
if (liczX==0){if (four==2) four=1; if (five==2) five=1; if (six==2) six=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (eight==0) liczX++; if (eight==1) liczO++; if (eight==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==0){if (seven==2) seven=1; if (eight==2) eight=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (one==0) liczX++; if (one==1) liczO++; if (one==2) licz++;
if (four==0) liczX++; if (four==1) liczO++; if (four==2) licz++;
if (seven==0) liczX++; if (seven==1) liczO++; if (seven==2) licz++;
if (liczX==0){if (one==2) one=1; if (four==2) four=1; if (seven==2) seven=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (two==0) liczX++; if (two==1) liczO++; if (two==2) licz++;
if (five==0) liczX++; if (five==1) liczO++; if (five==2) licz++;
if (eight==0) liczX++; if (eight==1) liczO++; if (eight==2) licz++;
if (liczX==0){if (two==2) two=1; if (five==2) five=1; if (eight==2) eight=1; goto count; }
liczX=0; liczO=0; licz=0;
if (three==0) liczX++; if (three==1) liczO++; if (three==2) licz++;
if (six==0) liczX++; if (six==1) liczO++; if (six==2) licz++;
if (nine==0) liczX++; if (nine==1) liczO++; if (nine==2) licz++;
if (liczX==0){if (three==2) three=1; if (six==2) six=1; if (nine==2) nine=1; goto count; }

randy:
i = rand() % 9;
if (i==0) { if (one=2) one=1; goto count; }
if (i==1) { if (two=2) two=1; goto count; }
if (i==2) { if (three=2) three=1; goto count; }
if (i==3) { if (four=2) four=1; goto count; }
if (i==4) { if (five=2) five=1; goto count; }
if (i==5) { if (six=2) six=1; goto count; }
if (i==6) { if (seven=2) seven=1; goto count; }
if (i==7) { if (eight=2) eight=1; goto count; }
if (i==8) { if (nine=2) nine=1; goto count; }
goto randy;

count:
if (count==1) goto count1;



poczatekgry1:
//* pierwszy gracz
zug=1;
goto check2;
zug1:
turn=1;
goto pokaz;
turn1:
cout<<"Dobrze, teraz kolej komputera";
cout<<endl;
system("PAUSE");

//* Drugi komp
if (i==5) { i = rand() % 4;
if (i==0) one=1;
if (i==1) three=1;
if (i==2) seven=1;
if (i==3) nine=1; }
else five=1;
turn=2;
goto pokaz;
turn2:
//* trzeci, drugi ruch gracza
zug=2;
goto check2;
zug2:
turn=3;
goto pokaz;
turn3:
cout<<"Dobrze, teraz kolej komputera";
cout<<endl;
system("PAUSE");
//* czwarty komp po raz drugi
count=1;
goto przelicz;
count1:
turn=4;
goto pokaz;
turn4:







poczatekgry2:
i = rand() % 5;
if (i==0) one=0;
if (i==1) three=0;
if (i==2) five=0;
if (i==3) seven=0;
if (i==4) nine=0;
/* turn=666;
goto pokaz;
turn666: */













system("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
}

Źródło: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=23&t=333516

I teraz zagadka - jaki to jest paradygmat?

0

user image

* http:*systembash.com/wp-content/uploads/2008/09/theugly.jpg - no hotlinking - n

0

wywiad z dziwka :D

<zgon> [diabel] [green] [rotfl]

othello: To chyba ustawione, - raz oliwia, raz sylwia
rnd: Jak ustawione to trzeba przyznać dosyć profesjonalnie wyszlo (szczególnie dykcja przeprowadzającej wywiad).
AdamPl: Wywiad przeprowadzała Kasia Burzyńska i właśnie za ten wywiad wyleciała z "Radiostacji"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katarzyna_Burzy%C5%84ska
http://www.wirtualnemedia.pl/document,,1121020,Skandal_w_Radiostacji.html

0

user image
user image

0

http://sekretyhakerow.pl/?pid=fotad_lnk3 - jak zrobic malolatom wode z mozgu i naciagnac na 137zl :P

Moze i juz kiedys bylo o szkole hackerow... ale wydaje mi sie, ze teraz zdecydowanie zwiekszyli swoj rozmach :P (link znalazlem na fotce).

//quetz: ojeej.. a mi na IE7 "javascript: alert(document.cookie)" nieeeedziałaaaaaa ;(((

0

Niezłe :-D
Kiedy przeczytałem ten tekst prawie się roześmiałem, prawie, bo pomyślałem o tych którzy to kupią... 8-O

"Ale tak naprawdę widzą tylko niewielką część tej rzeczywistości. Widzą tylko to, co pozwalamy im zobaczyć.".
Hakerzy tworzyli Internet latami, hakerzy są w stanie go zniszczyć w kilka godzin..
"Hakerów cenią i szanują właściciele największych firm informatycznych. Haker nie musi szukać pracy. To firmy poszukują hakerów i proponują im duże pieniądze w zamian za ich umiejętności.".
"Hakerzy to najpotężniejsza siła nowego świata - rzeczywistości wirtualnej. Nic nie dzieje się bez ich wiedzy i przyzwolenia."
. "A jak myślisz, dlaczego firmy płacą grube tysiące za jeden dzień pracy nawet początkującym hakerom?". - To tylko wybrane cytaty [rotfl]

Ogólnie rzecz biorąc - dla tych co nie mają żadnego pojęcia o programowaniu. Czyli nie dla nas (mam nadzieję) [soczek]

Masz wybór - możesz się jeszcze wycofać i nigdy nie poznać sekretów hakerów. Możesz zamknąć tą stronę i nie czytać dalej.
- nie wiem co było dalej bo skorzystałem :-)

Tak czy inaczej, a co dziwne, przeszukałem forum offtopic pod kątem prawa murphy'ego i nie znalazłem. A przecież doskonale oddaje ono niektóre sprawy:

   2.

Prawa dotyczące komputerów

Definicje

   1. Definicja użytkownika komputerów: Zestresowana istota, zazwyczaj rodzaju żeńskiego, która wykonuje swoją pracę przy oślepiającym oczy monitorze, wykorzystując do tego bezużyteczne programy, niezrozumiałe podręczniki i niedostosowane urządzenia peryferyjne. Bez pomocy komputera można by było wykonać tę pracę w o połowę krótszym czasie.
   2. Definicja posiadacza komputera "domowego" i "półprofesjonalnego": Stworzenie męskie, któremu nie robi różnicy to, że poświęca nie kończące się godziny zajęciu, z którego nie ma żadnej praktycznej korzyści, a przy tym traci wszelki kontakt z rzeczywistością i nie ma już w ogóle czasu dla swojego otoczenia, rodziny i przyjaciół.
   3. Definicja posiadacza komputera "profesjonalnego": Stworzenie męskie, któremu nie robi różnicy to, że poświęca nie kończące się godziny zajęciu, z którego nie ma żadnej praktycznej korzyści, a przy tym traci wszelki kontakt z rzeczywistością i nie ma już w ogóle czasu dla swojego otoczenia, rodziny i przyjaciół.
   4. Definicja WYSIWYG: "What you see is what you might get". Jednak gdy tylko pojawi się u ciebie iskierka nadziei, że zbliżasz się do końca swojej pracy, to angielskie tłumaczenie WYSIWYG brzmi: "What you see is what you never get".

Spostrzeżenia ogólne

   1. Systemy złożone wykazują skłonność do popełniania złożonych błędów.
   2. Zaś systemy proste wykazują skłonność do popełniania elementarnych błędów.
   3. Stare systemy produkują stare błędy.
   4. Nowe systemy produkują tak nowe, jak i stare błędy.
   5. Systemy złożone wykazują skłonność do zakłócania realizacji własnych funkcji.
   6. Człowiek pracujący z komputerem nie postępuje zgodnie z wymaganiami komputera.
   7. Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane.
   8. Systemy odporne na idiotów obsługiwane są właśnie przez idiotów.
   9. Komputery współpracujące z innymi komputerami nie zachowują się tak, jak wymagają tego inne komputery.
  10. Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste.
  11. Ponowne jego złożenie tak, żeby działało, nie jest możliwe.
  12. Wszystko, co zostało złożone, ulegnie wcześniej czy później rozkładowi.
  13. Wszystko ulega rozkładowi w najmniej odpowiednim momencie.
  14. Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk.
  15. Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk.
  16. Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre są kompatybilniejsze od innych.
  17. Twój jest zawsze mniej kompatybilny.
  18. O ile klawiatura została stworzona po to, by przy pomocy bezładnych ruchów kursorem wybrać z nieprzejrzystego menu niezrozumiałe instrukcje, które łatwiej byłoby wybrać przy pomocy myszy, to mysz służy do wybierania z nieprzejrzystego menu, przy pomocy bezładnych ruchów, trudno zrozumiałych rozkazów, które łatwiej byłoby wskazać za pośrednictwem klawiatury.
  19. Pustą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.
  20. Długo i bezskutecznie możesz przeszukiwać również pełną dyskietkę.
  21. Wniosek: Każdą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.
  22. Z uszkodzonej dyskietki odzyskasz wszystkie dane prócz tych, które na niej się znajdują.
  23. Komputer nie jest zawieszony nawet wtedy kiedy wydaje się, że jest. Zawiesza się dopiero wtedy gdy wciśniesz "ctrl + alt + del".

Użytkownik

Motto: Komputer służy do tego aby ułatwić ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Podstawowe Prawdy Informatyki

   1. Komputer służy człowiekowi.
   2. Ziemia jest płaska.
   3. Dla komputera nie ma rzeczy nie do pomyślenia, a tym bardziej nie ma rzeczy niemożliwych - z wyjątkiem tych, których od niego wymagamy.
   4. W świecie komputerowego przetwarzania danych żadna awaria się nie kończy, ponieważ przechodzi zawsze w następną.
   5. Awaria komputera wyczekuje cierpliwie na najbardziej niedogodny moment, aby bezlitośnie zaatakować.
   6. W pracy z komputerem opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest błędem.
   7. Nie unikniesz nigdy dużej awarii, jeśli spowodujesz małą - w najlepszym wypadku mała awaria pozostanie mała, stając się z czasem coraz bardziej uciążliwą.
   8. Nikt nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych awarii - możesz być jednak pewien, że każdą z osobna odczujesz na własnej skórze.
   9. Wnioski: - Drobne awarie nie istnieją. Jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria, oznacza to, że nie poznałeś jeszcze jej rzeczywistych rozmiarów.
  10. Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię zawiedzie.
  11. Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie.
  12. Tylko niepotrzebny nikomu program przebiega bez zakłóceń.
  13. Masz zawsze o jeden wirus więcej, niż sądzisz.
  14. Podczas przeszukiwania program antywirusowy nieodwracalnie zniszczy wszystkie zbiory tekstowe i programowe, a nietkniętym zostanie jedynie wirus.
  15. Ostatecznie wirus pozostanie jedynym programem możliwym do przetworzenia.
  16. Elipsy są przedstawiane i drukowane jako schodkowate jajka.
  17. Schodkowate jajka pozostają schodkowatymi jajkami.
  18. Koła nie są kołami.
  19. Wyjątek: Kołami będą wtedy (i tylko wtedy), kiedy narysujesz je jako elipsy. Drukarka przedstawi je wtedy jako poprawne koła.
  20. Program konwersji graficznej może być spokojnie zastąpiony poleceniem kasowania. Wynik jest taki sam, albo przynajmniej wyjdzie na to samo.
  21. Program kalkulacyjny, który daje właściwy i przyjazny wynik - kłamie.
  22. Zanim z kalkulacji otrzymasz wyniki jedynie zbliżone do użytecznych, program włączy swój generator liczb losowych.
  23. Wartości pieniężne możesz otrzymać w dolarach, markach lub muszlach Fidżi; nigdy w złotówkach.
  24. Wyjątki są liczniejsze od reguł.
  25. Od wszystkich uznanych wyjątków istnieją wyjątki.
  26. Jeżeli opanowałeś już wyjątki, to nie pamiętasz już jakich reguł one dotyczą.
  27. Prawidłowo napisany tekst pojawi się tylko wtedy, gdy napiszesz go odręcznie.

Programista

Osiem Praw Szanownego Klienta

   1. Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl ile kosztuje projekt, tylko ile można na tym projekcie zaoszczędzić.
   2. Jeżeli udało ci się wprowadzić w programie, wymagane przez klienta poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje.
   3. Żaden klient nie wie czego właściwie chce.
   4. Każdy klient wie dokładnie czego nie chce.
   5. Żaden klient nie chce tego co masz już gotowe.
   6. Nie wie także co chciałby mieć zamiast tego.
   7. Klient, który najmniej płaci marudzi najwięcej.
   8. Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już gotowy.

Prawa ogólne

   1. Na polecenie "Napisz Tak lub Nie" użytkownik wpisuje "Tak lub Nie".
   2. Na polecenie "Wciśnij ENTER" użytkownik wpisuje "ENTER".
   3. Na polecenie "Naciśnij dowolny klawisz" użytkownik naciska klawisz SHIFT, ESCAPE, albo przycisk zasilania.
   4. Jeżeli napiszesz procedurę, która zapobiega pojawianiu się błędnych wartości, to zawsze znajdzie się użytkownik, który ją pominie.
   5. Jeżeli istnieją 4 różne możliwości doprowadzenia programu do krachu i wszystkie 4 zablokujesz, wtedy użytkownik znajdzie piątą metodę.
   6. Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych.
   7. Program oddany użytkownikowi w piątek wraca do autora w poniedziałek.
   8. Na pierwsze 90% programu potrzeba 10% przeznaczonego na jego realizację czasu.
   9. Pozostałe 10% programu wymaga 90% przeznaczonego na jego realizację czasu.
  10. Rozpoczynasz zawsze od pozostałych 10%.
  11. 10%, od których rozpoczynasz pracę stanowią te procedury, które w ostatecznym rozrachunku zostaną usunięte na życzenie klienta.
  12. Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki.
  13. W zespole programistów każdy ma genialny plan rozwiązania problemu. Wszystkie plany się wzajemnie wykluczają i żaden nie prowadzi do poprawnego rozwiązania.
  14. Liczba osób w zespole programistycznym ma tendencje wzrastające niezależnie od ilości pracy.
  15. W każdym programie błędy wykazują skłonność do występowania w tym miejscu, które sprawdzasz jako ostatnie.
  16. Każdy program, który się dobrze zaczyna, kończy się źle.
  17. Program, który zaczyna się źle, kończy się przerażająco.
  18. To co wygląda łatwo jest trudne.
  19. To co wygląda trudno jest niemożliwe.
  20. To co wygląda na niemożliwe potrafi rozwiązać nawet twoja teściowa i to bez pomocy komputera.
  21. Każdy programista przybywający z innego miasta jest fachowcem.
  22. Idealny fachowiec wie absolutnie wszystko o niczym.
  23. Nie wierz w cuda - zdaj się na nie.
  24. Każda formuła i każda stała muszą być traktowane jako zmienne.
  25. Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do życzenia.
  26. Program powstaje przez tyle lat ilu kwalifikowanych programistów go wspólnie tworzy.

Prawo programistów: Jeśli w danym produkcie wszystko działa poprawnie, to znaczy, iż nie jest on wystarczająco zaawansowany technologicznie.

Gdyby budowlańcy tak budowali budynki, jak informatycy piszą swoje programy, to jeden dzięcioł załatwiłby całą cywilizację.

Windows

Motto: Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym do pracy w systemie operacyjnym Windows. Są jednak bardzo pomocne.

   1. Każdy program w Windows pracuje poprawnie do momentu niczym nieuzasadnionej utraty danych.
   2. Interaktywne, multimedialne aplikacje DOS'a "zawieszają się" same, podczas gdy interaktywne, multimedialne aplikacje Windows zawieszają się natychmiast po dowolnej ingerencji użytkownika.
   3. Jedyną metodą obsługi plotera i drukarki w Windows jest drukowanie krzywych i plotowanie tekstów.
   4. Windows jest jak kobieta: ma ładną "etykietę", twierdzi, że potrafi wszystko i wszędzie, ale nie akurat wtedy, gdy tego chcesz.

(Te prawa Murphy'ego dotyczą tylko informatyki. Więcej szukaj w GOOGLE :D )

0

Nie śmieszne, ale nie ma sensu tworzyć nowego wątku dla jednego linka:
http://webhosting.pl/Opera.Unite.Opera.przeksztalca.przegladarke.w.serwer.WWW

0

Szukałem materiałów na referat o Einsteinie i trafiłem na takież cosik

http://www.geocities.com/listy_czytelnikow2/index.htm

0

@CyberKid - niezłe ;) Nie przejmuj się, nie wszyscy po święceniach są fanatykami, znam wielu inteligentnych i otwartych księży. :)

Ja proponuję dodać
"Weźmy programistów - niby wspaniała rzecz móc pomagać bliźnim przy komputerze. Lecz oni całe dnie spędzają przy tej demonicznej maszynie zamiast pomagać bliźnim i tworzą programy nakłaniające użytkowników do popełniania zła. A bóg powiedział że to on tworzy i niszczy - "Patrzcie teraz, że Ja jestem, Ja jeden, i nie ma ze Mną żadnego boga. Ja zabijam i Ja sam ożywiam, Ja ranię i Ja sam uzdrawiam, że nikt z mojej ręki nie uwalnia." Ks.Pow.Prawa 32:39"
To była parafraza tekstu o medycynie z tej odpowiedzi...

0

"Weźmy forum 4programmers - niby wspaniała rzecz móc pomagać bliźnim w rozwijaniu programistycznych umiejętności. Lecz każdy w swojej wypowiedzi może umieścić emotikonkę diabła. A anioła nie dali. Tylko diabła dali..."

0

nie lubię przeróbek IVONY , ale ta jest genialna po prostu [green]
dla fanów władcy pierścieni ; p

0

</url>http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,48725,6740697,Awantura_pod_Jasna_Gora__O__Piotr_do_sadu__Rydzyk_.html</url>

0
Marooned napisał(a)

dlaczego religia to debilizm

chora religia, tak samo jak wszystkie inne ...

jak już religijnie , http://www.demotywatory.pl/demot/3201.jpg

0
Laurearel napisał(a)

chora religia, tak samo jak wszystkie inne ...

Religia, to idea. Problemem są ludzie, którzy te wszystkie idee interpretują w różnoraki sposób.

http://psphone.pl/node/30 - zbiór ciekawych karykatur :)

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.