Witam.
Mam zrobić projekt, który będzie napisany maksymalnie obiektowo. Nawet nie koniecznie liczy się grywalność itp. aspekty. Moje pytanie, co konkretnie stosować. Czy klasy, szablony, dziedziczenie, abstrakcja, polimorfizm itp. tzn. generalnie to wszystko co zawierają 4 paradygmaty z definicji na Wikipedii (http://pl.wikipedia.org/wiki/Programowanie_obiektowe) wyczerpuje temat? Czy, że się tak wyrażę, jednak jest jeszcze coś więcej?
Pozdrawiam.
- Rejestracja:prawie 13 lat
- Ostatnio:około 10 lat
- Postów:15

- Rejestracja:prawie 14 lat
- Ostatnio:10 dni
- Postów:2512
IMO chodzi o podejście i prawidłowe zaprojektowanie aplikacji, a nie wciskanie na chama wszystkich możliwych mechanizmów związanych z OOP.



- Rejestracja:prawie 13 lat
- Ostatnio:ponad 8 lat
- Lokalizacja:Kraków
- Postów:467
niedawno był taki link
http://koziolekweb.pl/category/inzynieria-oprogramowania/ekstremalna-obiektowosc-w-praktyce/
w temacie 'ciekawe linki'
może między innymi o coś takiego chodzi w zadaniu?

- Rejestracja:prawie 13 lat
- Ostatnio:ponad 10 lat
- Lokalizacja:Opole
- Postów:533
Najważniejsze do używać danego elementu z głową. Jak masz dziedziczyć gdzie popadnie sądząc ,że to jest prawidłowe maksymalne obiektowo podejście to jestes w błędzie. Dam tu może taki przykład z życia wzięty klasy Stack w starych wersjach javy. Projektanci dziedziczyli na siłę dzięki czemu ze Stackiem szło zrobić wszystko co związane z wektorem. W tym przypadku delegacja idealnie by rozwiązała sprawę. Można by po prostu odpowiednie metody wyeksponować a nie niepotrzebnie dziedziczyć. Także nic na siłę
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.