Tworzenie gier 3D - narzędzia

0

Witam,
co byście polecili do tworzenia gier 3D (od razu mówię, że tak dla siebie chcę sobie coś porobić)? Wiem, że są takie silniki jak Unity 3D, Cry Engine, UDK, XNA...

Unity jest o tyle fajny, że można tworzyć na wiele platform (pc, android, iphone...). XNA podoba mi się organizacja kodu i pisanie tego wszystkiego. Cry Engine podobno ma super grafe.

Może jeszcze warto dodać że jest Blender i OpenGL.

Powiedzmy, że chcę stworzyć prostą grę z efektowną grafiką. Wiadomo, że najlepiej byłoby usiąść i np. wymodelować wszystko samemu np. w Blenderze, jednak ja wole więcej czasu poświęcić na kod niż modelowanie tego wszystkiego. Może są gdzieś gotowe modele, które można byłoby wykorzystać?

1

Modele do Quake 2 są np tu (pierwszy wynik z google): http://www.q2stuff.mamy.to/modele.html
Struktura pliku MD2 jest bardzo prosta, bardzo łatwo możesz takie modele użyć w swoim programie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1