Przedstawiając sprawę bardzo ogólnie, przejąłem projekt po poprzednim programiście w firmie.
Pracuję firmie, która ma wystawić API w zadanym przez naszego szwedzkiego klienta standardzie, by klient mógł pobierać dane z bazy.
Niestety z racji tego, że szefostwo chciało by aplikacja była zrobiona na szybko, klient wysyła maile, że czasem nie może pobrać danych z powodu błędów.
Według mnie logiczne byłoby wprowadzenie mechanizmu logowania błędów oraz prostego raportowania etc.
Szef jednak chce bym wysyłał maile z prośbą o informacje, o której godzinie występują błędy, jakie zapytania generują etc.
Według mnie pachnie to amatorką i świadczy o kiepskim sofcie.
I teraz pytanie, czy z racji tego, że maile będą wysyłane z mojego maila firmowego, może mi to popsuć opinię?
Nie wiadomo jak się życie potoczy i być może kiedyś spotkam w innej firmie bądź na rozmowie kwalifikacyjnej osoby z którymi mam się kontaktować, więc na początku będą mieli złe odczucia.