Witam.
Mam w planach napisać grę przeglądarkową. Gdzie kwestie serwera raczej miałbym ogarniętą (w gruncie rzeczy to nie ma znaczenia w jakiej technologii będzie serwer), tak kwestia samego www mnie troszkę przeraża.
GRA
Turowa, z podziałem na stoły, max 2os/stół.
SERWER
C#, .NET Core
KLIENT
Chciałbym w Angularze, ponieważ w tym mam doświadczenie. Nie mam zaś doświadczenia w socketach, a WebAPI w tym przypadku to kiepski pomysł.
- Czy to w ogóle jest realne? Mam wrażenie, że JS'owe frameworki nie są do robienia gier.
- Może Blazor i SignalR? (nie ten dział, wiem)
- Jak się zabrać za te sockety?
a. GameServer - socket odpowiedzialny na odbieranie połączeń z każdego pokoju
b. GameServer - osobny socket dla każdego pokoju
Obawiam się, że brakuje mi elementarnej wiedzy w tego typu projektach ale nie mam zamiaru się poddać.