Cześć!
Z nieznanego mi powodu mój programik ze zgadywaniem kolorów nie działa jak należy.
Niezależnie od tego co odpowiem nie widzi odpowiedzi w tablicy.
Pomożecie? :-)
var target
var answer
var x
var y
var finished = false
kolory = ["pomarańczowy", "żółty", "niebieski", "granatowy", "biały", "czerwony", "morelowy", "błękit", "czarny", "szary"]
kolory.sort()
function gra() {losuj(); pytaj();}
function losuj() {var x = Math.random() * kolory.length;
target = Math.floor(x) + 1}
function pytaj() {while (!finished) {
var answer = prompt("Jak myślisz...\n jaki kolor wymyślił komputer?\n Masz do wyboru:\n pomarańczowy, żółty, niebieski, granatowy, biały, czerwony, morelowy, błękit, czarny, szary");
var finished = sprawdzaj()}
}
function sprawdzaj () {if (kolory.indexOf(answer) > kolory.indexOf(target))
{alert("Twoja odpowiedz jest alfabetycznie za wysoko"); return false}
else if (kolory.indexOf(answer) < kolory.indexOf(target))
{alert("Twoja odpowiedz jest alfabetycznie za nisko"); return false}
else if (kolory.indexOf(answer) == -1 )
{alert("Tego nie ma na liście"); return false}
else {alert("Brawo trafiłeś!"); return true}
}
Maciej Cąderekvar
jest dość zamotaną rzeczą) i zmienne globalne prędzej go uchronią od błędów, jak będzie pisał tego typu malutkie programiki.Maciej CąderekMaciej CąderekMaciej Cąderekstore.getState()
. Więc w każdej chwili w dowolnym miejscu ktoś może odpalić funkcjędispatch
i zmienić stan, i w każdej chwili ktoś może wywołaćgetState
i uzyskać ten stan. Wydaje mi się, że główna różnica między Reduxem, a zwykłym obiektem globalnym jest pewnego rodzaju reaktywność, że po każdej zmianie stanu w Redux zaktualizują się widoki.Maciej Cąderekreact-redux
to osobna biblioteka.