Hej wszystkim!
Pierwszy projekt na horyzoncie - gra planszowa w której sztuczna inteligencja mierzyć się będzie z naturalną głupotą.
Mój wybór padł na grę w statki - po odrzuceniu warcabów i Łups (RIP sir Terry) jako wymagających zapewne zakodowania zbyt dużej liczby możliwych ruchów.... choć kiedyś łupsa zaprogramuję.
Przeglądają bibliotekę JAVA FX można oczywiście dostać oczopląsu ale wybrałem kilka klas... no właśnie i chciałbym usłyszeć wasze opinie.
Planszę chciałem stworzyć z użyciem gridPane (bo o ile zrozumiałem to właśnie w ten sposób mogę stworzyć siateczkę 10 na 10)
MouseButton (obsługa gry myszką)
Cell lub button (do obsługi pól - trafiony pudło) być może oba.
Zastanwiałem się czy potrzebna mi będzie klasa Window - skoro mogę stworzyć scenę i ją wywołać - ale czy da się na niej grać? czy muszę jednak najpierw zaimplementować window?
I tak, wiem że muszę przegryźć się przez te wszystkie dokumenty, ale to mój pierwszy projekt i w sumie mam stresa i tremę jak stąd do Meksyku czy dobrze planuję...
Tak że otwarty na rady i krytykę w tym Zj*bki za zajmowanie forum tematem bez kodu do wglądu, ale stres wziął w górę, ktoś to mi będie oceniał jak skończe
TheLearner