Cześć staram sie napisać kosolową gre typu jednoręki bandyta. Chce stworzyc mozliwosc zrobienia konta oraz wpłaty kasy, problem jest taki że po tym jak stworze konto i wpłacę kase nie mam potem do tego dostępu, tzn kiedy użyję metody player.getMoney(); zawsze pokazuje zero. Ktoś może mi powiedziec co źle zrobiłem ? Wiem, że parę rzeczy należy tu poprawić ale chciałbym się skupić na razie jedynie na danych.
class PlayerView {
private PlayerSetings playerSetings = new PlayerSetings();
private Scanner scanner = new Scanner(System.in);
private int input;
void player() {
do {
System.out.println(" 1 = Create account, 2 = Your debit, 0 = back");
input = scanner.nextInt();
if (input == 1) {
String name;
int money;
System.out.print("Name: ");
name = scanner.next();
System.out.println();
System.out.println("Money between 0 to 100: ");
money = scanner.nextInt();
System.out.println();
playerSetings.setPlayer(money, name);
}if (input == 2)
playerSetings.showDebit();
} while (input == 0);
}
}
public class PlayerSetings {
private Player player = new Player();
public void setPlayer(int money, String name) {
if (money > 0 && money < 100 && name != null) {
player.setMoney(money);
player.setName(name);
System.out.println("Acoount name: " + player.getName() + " debit: " + player.getMoney());
System.out.println();
} else
System.out.println("Incorrect data");
}
public void showDebit() {
System.out.println("Debit: " + player.getMoney());
}
}
class Player {
Player() {
}
private String name;
private int money;
String getName() {
return name;
}
void setName(String name) {
this.name = name;
}
int getMoney() {
return money;
}
void setMoney(int money) {
this.money = money;
}
}
abrakadaber1
a raz2
i mu nie działało? No na takie coś bym nie wpadł :)