Witam, piszę program liczę ilość potrzebnych płytek w zależności od jej wymiarów i wymiarów pomieszczenia. Poniżej przedstawiam klasę w której liczę powierzchnię płytki. Niestety podczas projektowania GUI i wciśnięciu przycisku "przelicz" wyskakuje masa błędów.
Kod klasy:
import java.util.Scanner;
public class Powierzchnia
{
private int a;
private int b;
public Powierzchnia(int a, int b)
{
this.a = a;
this.b = b;
}
public String rozwiąż()
{
String rozwiązanie;
double pow;
pow = (a*b);
rozwiązanie ="" + pow;
return rozwiązanie;
}
public static void main(String[] args)
{
Scanner skaner = new Scanner(System.in);
int a = skaner.nextInt();
int b = skaner.nextInt();
Powierzchnia równanie = new Powierzchnia(a,b);
System.out.println(równanie.rozwiąż());
}
}
Poniżej jeszcze dodam jak chciałem tej klasy użyć na przycisku:
else if(źródło==bPrzelicz)
{
int a = Integer.parseInt(tSzer.getText());
int b = Integer.parseInt(tDlug.getText());
Powierzchnia równanie = new Powierzchnia(a,b);
double rozwiązanie = równanie.rozwiąż();
tIlosc.setText(rozwiązanie);
}
nie mam pojęcia gdzie może być błąd, liczę na waszą pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi :)