Cześć, tak jak w temacie. Mam problem, ponieważ moja gra działa, najpierw pojawia się klasa menu, potem po kliknięciu klasa samej gry, gdy się przegra klasa game over i po ponownym naciśnięciu gra zaczyna się od nowa. Jednak z każdym kolejnym "zagraniem jeszcze raz" ekran gry ładuje się coraz wolniej, co może bnyć przyczną? Czy mogą mi się gdzieś w pamięci zbierać jakieś zasoby i zajmować ją powodując dłuższe ładowanie? Czego powinienem się pozbywać? Textur na pewno, ale czy np takie rzeczy jak kolejne wcielenia klasy enemy w ArrayList też powinienem usuwać kiedy gra się kończy?
- Rejestracja:ponad 9 lat
- Ostatnio:około 7 lat
- Postów:39
0
- Rejestracja:około 11 lat
- Ostatnio:8 miesięcy
- Postów:93
0
na wiki libgdx masz opisane jakie zasoby wymagają ręcznego zwolnienia / dispose/. Ogólnie są to wszelkiego rodzaju assety: textury, dźwięki ale też kilka innych obiektów. https://github.com/libgdx/libgdx/wiki/Memory-management
- Rejestracja:ponad 9 lat
- Ostatnio:około 7 lat
- Postów:39
0
Okej, ale co np z macierzami zawierajacymi obiekty? Czy je tez musze czyscic?
- Rejestracja:ponad 9 lat
- Ostatnio:około 7 lat
- Postów:39
0
spoko, dzięki
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.