wasza grafika

TA
  • Rejestracja:ponad 9 lat
  • Ostatnio:prawie 8 lat
  • Postów:27
0

Mam pytanie jakich bibliotek graficznych używacie jakich silników graficznych (w javovej grafice jestem nowy i nie wiem czy tu a takie zeczy w cepie były) i co byscie mi polecili.

Wymogi i rzeczy których nie musi mieć:

  • Nie musi mieć GUI stworze własne.
  • Podstawowe metody rysowania (kwadraty kola linie itp.)
  • fajnie by było gdyby miała obsługę 3D (na przykład obejrzeć projekt z blendera)
  • obsluga myszy (może używać standardowo (jakaś tam była biblioteka javy) lub mieć własną która ma podobne możliwości)
  • OBSLUGA KLAWIATURY (pisze bo znalazłem dwie biblioteki gdzie nie obsługiwała nawet standardowej)

Napiszcie też czego wy używacie

SH
  • Rejestracja:ponad 16 lat
  • Ostatnio:ponad 4 lata
0
taloni napisał(a):

1- Nie musi mieć GUI stworze własne.
2- Podstawowe metody rysowania (kwadraty kola linie itp.)
3- fajnie by było gdyby miała obsługę 3D (na przykład obejrzeć projekt z blendera)
4- obsluga myszy (może używać standardowo (jakaś tam była biblioteka javy) lub mieć własną która ma podobne możliwości)
5- OBSLUGA KLAWIATURY (pisze bo znalazłem dwie biblioteki gdzie nie obsługiwała nawet standardowej)

1,2,4,5 Przecież to masz w standardzie: Swing i AWT to wystarczy. Sam pisałem proste gry 2D, a nawet aplikację, która wyświetlała obraz w 3D (jakieś bryły, cieniowanie, transpozycje macierzy do obracania bryłami, fajna zabawa, ale silnika 3D na dłuższą metę szkoda pisać)

    • tutaj po prostu jakiś silnik graficzny ci potrzebny np. Java Monkey Engine, albo JOGL

C++ to wyjątkowy język - wysokopoziomowy z niskopoziomowymi mechanizmami, którymi można rozwalić w drobny mak te wysokopoziomowe.
edytowany 1x, ostatnio: shusty

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.