Witam,
Jestem w trakcie pisanie gry Snake w Javie. Całość jest już zaprojektowana, natomiast natknąłem się na pewien problem.
Otóż Snake porusza się po planszy o wielkości 20x20. Startuje ze środka i idzie np. do góry. (Startuje na pozycji 10x10, wykonuje się metoda odpowiedzialna za ruch, jest na 10x11, wykonuje się metoda, jest na pozycji 10x12 itd. aż uderza w ściane (punkt 10x20), następuje koniec gry). Wszystko jest fajnie jeżeli gram w trybie tekstowym.
Tworząc graficzną implementację mojego snake'a. W oknie o wielkości powiedzmy 250x250. Mój wąż przesuwa się o 1 PIXEL, a chciałbym żeby ruch (czyli przejście z punktu 10x10 do 10x11) odpowiadało przesunięciu się o np. 25pixeli.
Podsumowując, jak przejście z punktu (10,10) do punktu (10,11) w skali zaprojektowanej w logice gry odwzorować w szacie graficznej tak, aby 1 punkt odpowiadał 25 pixelom?