Java3D i package org

Java3D i package org
0

Witam,
mam małe pytanie. Dołączyłem Java3D w Eclipsie do projektu i wszystko ładnie działa. Natomiast zastanawia mnie czemu czasami w gotowcach w pierwszej linii jest np:

Kopiuj
package org.j3d.renderer.java3d.loaders;

Natomiast u mnie tego nie ma (w sensie nie mam org.j3d). Czy to się jakoś dodaje, czy to olać ?

airborn
  • Rejestracja:prawie 16 lat
  • Ostatnio:prawie 7 lat
  • Postów:274
2
Wibowit
  • Rejestracja:około 20 lat
  • Ostatnio:około 7 godzin
1

Nie wiesz co to package w Javie? Przecież to są podstawy. Poszukaj sobie jakiegoś tutoriala, nie ma sensu się produkować.
http://docs.oracle.com/javase/tutorial/java/package/packages.html

edit:
za późno ;P


"Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute." - Abelson & Sussman, SICP, preface to the first edition
"Ci, co najbardziej pragną planować życie społeczne, gdyby im na to pozwolić, staliby się w najwyższym stopniu niebezpieczni i nietolerancyjni wobec planów życiowych innych ludzi. Często, tchnącego dobrocią i oddanego jakiejś sprawie idealistę, dzieli od fanatyka tylko mały krok."
Demokracja jest fajna, dopóki wygrywa twoja ulubiona partia.
edytowany 1x, ostatnio: Wibowit
0

Oj Panowie, nauczcie się czytać ZE ZROZUMIENIEM. Wiem co to package, wiem jak tworzyć itd.

Po prostu pierwszy raz spotkałem się z takim nazywaniem paczki - ale już znalazłem rozwiązanie, ponieważ właściciel kodu tak po prostu nazwał swój package.
Generalnie zmyliło mnie to org

A7
  • Rejestracja:ponad 14 lat
  • Ostatnio:4 miesiące
1

Raczej chyba nie tak do końca, skoro nie znasz konwencji nazewnictwa.

Kerai
  • Rejestracja:ponad 16 lat
  • Ostatnio:ponad 2 lata
  • Lokalizacja:London
0

Tak w ogóle Java3D to nieużyteczny staroć... użyj czegoś sensownego jak jPCT czy JMonkeyEngine

0
Kerai napisał(a):

Tak w ogóle Java3D to nieużyteczny staroć... użyj czegoś sensownego jak jPCT czy JMonkeyEngine

Jedyna osoba, która wnosi coś do tematu. Wybrałem wstępnie java3D, ponieważ nie będę wczytywał nie wiadomo jak trudnych obiektów. To będą pojedyncze obiekty 3D tj. dom z ogrodem, samochód, długopis itp. (tylko do wyświetlania)

Czy nawet dla takich prostych działań też nie używać java3D ?

Kerai
  • Rejestracja:ponad 16 lat
  • Ostatnio:ponad 2 lata
  • Lokalizacja:London
0

Możesz użyć, jeśli chcesz, bo j3d jest proste w obsłudze. Twoja wola.
Zależy czy chcesz w przyszłości robić coś z 3D poza takimi prostotami - wtedy lepiej uczyć się czegoś, co jest aktualne... i wydajne.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.