Przesyłanie przez UDP Graphics

Przesyłanie przez UDP Graphics
D3
  • Rejestracja:ponad 14 lat
  • Ostatnio:prawie 12 lat
  • Postów:34
0

Witam!
Piszę grę karcianą multiplayer. Chciałbym jednak aby generowanie grafiki odbywało się na serwerze (ze względu na stopień skomplikowania interfejsu) i wszyscy klienci dostawali przez sieć obiekty Graphics, oraz wysyłali tylko współrzędne kliknięcia (w JFrame). Nie ma żadnych animacji ani przejść, częstotliwość odświeżania, myślę że powinna odbywać się na zasadzie eventów, ale nie więcej niż klatka na 0,5 sekundy. Graphics ma rozmiar 800x600, zawiera tekst i dosyć proste obrazki (z plików). Serwery będą stały na komputerach użytkowników (czyli wysyłanie na poziomie 0,25Mb/s - 0,5Mb/s), liczba połączonych jednocześnie graczy nie będzie przekraczała 10, a może nawet 5. Czy będzie to spełniało moje oczekiwania? Czy już lepiej pobawić się w zmianę kodu (niestety jest tego sporo) i przesyłać przez sieć tylko współrzędne, oraz tekst?

edytowany 1x, ostatnio: dex3r
Misiekd
  • Rejestracja:ponad 21 lat
  • Ostatnio:prawie 13 lat
  • Postów:7923
0

drugie rozwiązanie. Pierwsze - tak się nie robi


- Ciemna druga strona jest.
- Nie marudź Yoda, tylko jedz tego tosta.
Google NIE GRYZIE!
Pomogłem - kliknij

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.