problem krola

Freakman
  • Rejestracja:ponad 18 lat
  • Ostatnio:ponad 7 lat
0

dzieki pomocy kolegow z forum napisalem juz szachy z chodzacymi prawidlowo figurami (wedlug zasad:)). teraz nasuwa sie jeden z glownych problemow w szachach - jak zaimplementowac, ze jesli odslaniamy swojego krola tak ze moze byc zbity to ten ruch jest niemozliwy... figury mam zapisane w tablicy dwuwymiarowej gdzie 0 to brak figur a:
1= pionek bialy
2=konik bialy
3=goniec bialy
4=wieza biala
5=krolowa biala
6= krol bialy

i odpowiednio

11=pion niebiecki
12=konik niebieski
.
.

ma ktos pomysl jak w miare sprawnie sprawdzac czy robiac ruch nie dajemy przeciwnikowi mozliwosci bicia?


play hard..go pro.
Henryk555
A jak masz tyle z pomocą kolegów to moze sie podzielisz tym kodem ?:P
Freakman
ojej ale odkopałeś stare czasy... przeszukam stare maile moze gdzies mi ten projekt się zachował, ale to były początki z java więc mogą bardzo straszyc ;p
Misiekd
  • Rejestracja:ponad 21 lat
  • Ostatnio:prawie 13 lat
  • Postów:7923
0

jak masz ruchy figur to po zmianie pozycji krula sprawdzaj, czy jakakilwiek figura przeciwnika może go "zbić"


- Ciemna druga strona jest.
- Nie marudź Yoda, tylko jedz tego tosta.
Google NIE GRYZIE!
Pomogłem - kliknij

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.