Cześć. Muszę napisać program oparty na zmiennych typu obiektowego, które mają obliczyć pole trójkąta po przez funkcję.
Czytałem trochę o "metodach" ale nie za bardzo ogarniam..
Z góry dziękuję za pomoc (przynajmniej w rozpoczęciu) :)
Cześć. Muszę napisać program oparty na zmiennych typu obiektowego, które mają obliczyć pole trójkąta po przez funkcję.
Czytałem trochę o "metodach" ale nie za bardzo ogarniam..
Z góry dziękuję za pomoc (przynajmniej w rozpoczęciu) :)
To na początek Ci powiem, że JS (Javascript) ma się do Javy jak Hel do Helikoptera.
class Triangle {
private double base;
private double height;
public Triangle(double base, double height) {
this.base = base;
this.height = height;
}
public double getArea() {
return (this.base * this.height)/2;
}
}
Triangle triangle = new Triangle(10, 20);
System.out.print("Pole to: " + triangle.getArea());
class Triangle {
construct(base, height) {
this.base = base;
this.height = height;
}
getArea() {
return (this.base * this.height)/2;
}
}
var Triangle = function(base, height) {
this.base = base;
this.height = height;
}
Triangle.prototype.getArea = function() {
return (this.base * this.height)/2;
}
var triangle = new Triangle(10, 20);
console.log("Pole to: " + triangle.getArea())
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.