Cześć. Proszę o pomoc. Kupiłam sobie "zabawkę" telewizor z Wi Fi to podłączyłam lecz przypadkiem go sparowałam z telewizorem, tylko mnogość opcji nie wiem czego szukać i jak to wykorzystać, jak to włączyć telewizor Philips, laptop Asus z win 10. Przepraszam za banalne pytanie ale nie wiem czego czego szukać w telewizorze by to działało jakiej opcji bo na pewno nie HDMI czy USB. nie moge sie przez to przebić przez netflixy praime i inne, może mam jakąś aplikacje zainstalować w telewizorze, zainstalowałam google i gdzie ono jest to czarna magia jak dla mnie
Czy możesz wyedytować swój post albo napisać niżej to co miałaś na myśli poprawnie, bo tekst
Kupiłam sobie "zabawkę" telewizor z Wi Fi to podłączyłam lecz przypadkiem go sparowałam z telewizorem, tylko mnogość opcji nie wiem czego szukać i jak to wykorzystać, jak to włączyć telewizor Philips, laptop Asus z win 10` czyta się bardzo problematycznie. I nie wierzgaj, mówiąc że Ty to rozumiesz i każdy się domyśli, bo teraz nie ogarniam i wychodzi mi tak:
- telewizor to "zabawka"
- sparowałaś przypadkiem telewizor z telewizorem
- telewizor Philips - ok fajnie, że jest tylko jeden taki model :)
Wg mnie najprościej i najstabilniej połączyć się jednak kablem, ze względu na jakość/prędkość połączenia, ale tu akurat da się zrozumieć z Twojego posta, że nie interesuje Cie połączenie HDMI czy USB.
W przypadku połączeń bezprzewodowych - np Wi-Fi, to wiele zależy od tego jaki to telewizor i jaki laptop, bo może tv ma chromecasta/miracasta... może nie... tego nie wiem z treści Twojego posta.
Akurat też mam tv Philipsa, wiec moze dam radę powiedzieć coś więcej :)
Napisz też co chcesz dokładnie przesyłać z tego laptopa na TV, czy to ma działać jako drugi ekran? Czy może wystarczy Ci że na laptopie odpalisz YT i chcesz to miec na TV. Nie wiem też jakie usługi chcesz mieć na TV, bo jak Netflix/Prime - to od tego są stosowne aplikacje dostępne do ściągnięcia na TV.
Co chce zrobić a co można? dopiero to poznaje tak naprawdę, mi wystarczy bez kabla HDMI mieć to co na laptopie zwykły film, teledyski, model Philipsa to 43PUS58506/12
a laptop Asus z Win 10. Lecz jak można sterować telewizorem za pomocą telefonu to też proszę o informacje, w you tube jakoś wchodzę ale to intuincyjnię bo jest w aplikacjach. Reasumująć komputer już z telewizorem jest sparowany, jest włączony bluetooth w laptopie, nie wiem jakiej opcji szukać by wyświetlić obraz z kompa
Przeczytałaś instrukcje telewizora?
Instrukcja to pierwsze co zrobiłam, ale raz trza mieć sokoli wzrok, a dwa pisze tylko o bezpieczeństwie użytkowania i i o wejściach na obudowie.
Iwonka1 napisał(a):
trza mieć sokoli wzrok
Zrób zdjęcie telefonem i czytaj powiększone ;)
tam nic nie ma po dwie cztery kartki A5 na język, a jest w 40 językach, nie mądrze się nie chcecie pomóc to nie musicie, forum po to jest a nie głupie rady, dla Was to może śmieszne ale ja mam z tym problem bo chodzę pilotem po menu i za nic nie potrafię znaleźć
@Iwonka1: Zadzwoń sobie do nich: https://tv-sound-monitors.philips.com/s/contactsupport?language=pl&country=PL&family=tv&reason=2
Tutaj też coś znalazłem: https://www.philips.pl/c-f/XC000012732/jak-przesy%C5%82a%C4%87-strumieniowo-do-telewizora-z-systemem-android-za-pomoc%C4%85-funkcji-google-cast
Ale nie wiem czy to akurat o takie połączenie chodzi...
Najlepiej podłącz laptopa normalnie kablem HDMI, a do laptopa podłącz bezprzewodową klawiaturę z touchpadem:
@Iwonka1: Nigdy nie próbowałem sparować telewizora z laptopem (ani z jakimkolwiek innym urządzeniem), ale co mogę pomóc:
- Sprawdź, czy telewizor jest podłączony do sieci Wi-Fi. Tutaj jest instrukcja, jak podłączyć niektóre modele telewizorów Philips: https://www.philips.pl/c-f/XC000016791/video-jak-pod%C5%82%C4%85czy%C4%87-telewizor-philips-do-wi-fi (co prawda po angielsku, ale za to w postaci wideo). Na liście identyfikatorów modeli co prawda nie ma identyfikatora, który Ty podałaś, ale może przynajmniej trochę Ci pomoże ta instrukcja.
- Następnie sprawdź, czy laptop jest podłączony do sieci Wi-Fi, i czy jest to ta sama sieć, do której podłączony jest telewizor.
- Następnie sprawdź, czy model telewizora jest ten sam co na tej stronie: https://www.philips.pl/c-p/43PUS8506_12/8500-series-telewizor-led-4k-uhd-android/pomoc (ten, co podałaś, różni się jedną cyfrą). Jeśli jest ten sam, to na stronie jest link do pobrania instrukcji (plik PDF). W instrukcji na stronie 70 jest rozdział 18 "Smartfony i tablety". Sprawdź, czy instrukcje z tego rozdziału rozwiązują Twój problem. Możesz też wspomóc się instrukcjami na stronie, którą podał @Spine (co prawda po angielsku, ale za to są obrazki).
W razie pytań pisz.
Silv napisał(a):
@Iwonka1: Nigdy nie próbowałem sparować telewizora z laptopem (ani z jakimkolwiek innym urządzeniem), ale co mogę pomóc:
- Sprawdź, czy telewizor jest podłączony do sieci Wi-Fi. Tutaj jest instrukcja, jak podłączyć niektóre modele telewizorów Philips: https://www.philips.pl/c-f/XC000016791/video-jak-pod%C5%82%C4%85czy%C4%87-telewizor-philips-do-wi-fi (co prawda po angielsku, ale za to w postaci wideo). Na liście identyfikatorów modeli co prawda nie ma identyfikatora, który Ty podałaś, ale może przynajmniej trochę Ci pomoże ta instrukcja.
- Następnie sprawdź, czy laptop jest podłączony do sieci Wi-Fi, i czy jest to ta sama sieć, do której podłączony jest telewizor.
- Następnie sprawdź, czy model telewizora jest ten sam co na tej stronie: https://www.philips.pl/c-p/43PUS8506_12/8500-series-telewizor-led-4k-uhd-android/pomoc (ten, co podałaś, różni się jedną cyfrą). Jeśli jest ten sam, to na stronie jest link do pobrania instrukcji (plik PDF). W instrukcji na stronie 70 jest rozdział 18 "Smartfony i tablety". Sprawdź, czy instrukcje z tego rozdziału rozwiązują Twój problem. Możesz też wspomóc się instrukcjami na stronie, którą podał @Spine (co prawda po angielsku, ale za to są obrazki).
W razie pytań pisz.
Tak to wszystko jest i laptop ma właczony wi fi i telewizor sparowałam je przypadkiem przez blootouf i też są włączone i tu i tu, chodzi mi tylko jaka opcje wybrać na telewizorze, bo nie Hdmi 1 czy hdmi 2 czy hdmi 4 czy USB
Z Twoich słów zakładam, że model telewizora jest ten sam co na stronie, którą podałem.
Trochę namieszałem, bo w punkcie 2 napisałem o laptopie, a w punkcie 3 o smartfonach i tabletach. Wyprostuję więc: w punkcie 2 chodzi mi nie o laptop, a właśnie o smartfon (tak, podłączony do sieci Wi-Fi).
Tak więc, gdy już sprawdzisz, czy Twój smartfon jest podłączony do sieci Wi-Fi, napisz proszę: czy pobrałaś aplikację Philips TV Remote App lub Google Cast, zgodnie z instrukcjami na stronie 70 podanej przeze mnie instrukcji?
Jeśli z jakiegoś względu nie chcesz pobierać żadnej z tych aplikacji, można mimo wszystko spróbować skorzystać z laptopa, o którym wspomniałaś, a nie ze smartfonu. W takim wypadku napisz:
- Czy posiadasz kabel HDMI?
- Czy laptop ma gniazdo HDMI?