https://x.com/NowySwiat24/status/1832302632871792729?t=p-n77P7Fyhf-AgoJw5EOZQ&s=09
Czy ktos temu Scholzowi wytlumaczy ze to
megalomania i strata pieniedzy?
https://x.com/NowySwiat24/status/1832302632871792729?t=p-n77P7Fyhf-AgoJw5EOZQ&s=09
Czy ktos temu Scholzowi wytlumaczy ze to
megalomania i strata pieniedzy?
przynajmniej mamy wreszcie jasność że każdy głos oddany na koalicje w ostatnich wyborach to głos oddany na zainstalowanie w Polsce proniemieckiej opcji
Hmm, koszt 600 mln euro, trochę więcej niż przekop mierzei.
U nas CPK nie miało kosztować coś koło 40 mld PLN w pierwszym etapie?
Ciężkie odklejenie wypratych łbów przez propagandę.
Co ma rozbudowa istniejącego huba we Frankfurcie do polskiego CPK budowanego od zera?
Klaun napisał(a):
Ciężkie odklejenie wypratych łbów przez propagandę.
Co ma rozbudowa istniejącego huba we Frankfurcie do polskiego CPK budowanego od zera?
Tego raczej i tak oni nie zrozumieją, wystarczy spojrzeć na to co pisała opozycja jak się o tym dowiedziała.
Klaun napisał(a):
Ciężkie odklejenie wypratych łbów przez propagandę.
Co ma rozbudowa istniejącego huba we Frankfurcie do polskiego CPK budowanego od zera?
To nawet nie jest rozbudowa, ani powierzchnia, ani przepustowość przeładunkowa nie zmieni się. Tam będzie modernizacja istniejącej infrastruktury + budowa magazynu.
Centrum cargo, które rozpoczęło działalność w 1982 roku, ma być całkowicie odnowione w niektórych częściach do 2030 roku. Grupa Lufthansa pierwotnie planowała całkowitą przebudowę terminalu cargo, ale w 2016 r. zrezygnowała z tego wartego 1,3 mld euro planu.
Czyli modernizację planowali wcześniej i za większe pieniądze, ale wstrzymali ją zanim u nas ktoś w ogóle wpadł na pomysł, że nasze CPK to też będzie Cargo?
Chdzk napisał(a):
https://x.com/NowySwiat24/status/1832302632871792729?t=p-n77P7Fyhf-AgoJw5EOZQ&s=09
Czy ktos temu Scholzowi wytlumaczy ze to
megalomania i strata pieniedzy?
Tego nie potrafię. Mogę za to ci wytłumaczyć, że padłeś ofiarą dosyć tępej manipulacji. I wskazówkę, że coś jest nie tak miałeś od razu pod nosem - tj. koszt inwestycji to 600 milionów euro, czyli 2,4 miliarda złotych. Coś mało jak na inwestycję tego rzędu.
Idąc dalej - sugerowałbym jednak uważać na portale typu NowyŚwiat24, a już na pewno - zanim potraktujesz teksty z takich portali na poważnie - to prześwietl wcześniej kto za tym portalem stoi. W tym przypadku:
Ot, i cała historia. Jest to portal założony tylko i wyłącznie w celu tworzenia narracji politycznej, tj. tworzy się taki gównoportal, zapełnia go newsami i czeka. A w momencie, w którym przychodzi potrzeba - to taki portal publikuje newsa, do którego mogą się odnieść politycy. Tutaj oczywiście są to politycy byłego obozu ZP.
mstl napisał(a):
Centrum cargo, które rozpoczęło działalność w 1982 roku, ma być całkowicie odnowione w niektórych częściach do 2030 roku. Grupa Lufthansa pierwotnie planowała całkowitą przebudowę terminalu cargo, ale w 2016 r. zrezygnowała z tego wartego 1,3 mld euro planu.
Czyli modernizację planowali wcześniej i za większe pieniądze, ale wstrzymali ją zanim u nas ktoś w ogóle wpadł na pomysł, że nasze CPK to też będzie Cargo?
Przecież Frankfurt a CPK co do zasady mają obsługiwać całkowicie inne obszary w Europie, ani Frankfurt nie zaszkodzi CPK ani CPK Frankfurtowi, Z tego samego powodu żadne plany Austriackie czy Węgierskie co do ichniejszego CPK także nie sprawiają nam problemów