Szukałem czegoś takiego ale do tej pory nie znalazłem odpowiedzi, potrzebuję, aby moja aplikacja potrafiła wyświetlać swoje OSD również w grach, przy czym żeby nie było żadnego migania ani innych artefaktów. Znalazłem kilka przykładów na robienie OSD jednak żaden nie spełniał takich warunków.
Jedyna znana mi aplikacja która wykonuje to prawidłowo to FRAPS (pokazując FPS w aplikacjach DirectX, OpenGL oraz DirectShow). Proszę o pomoc.
Obecnie moja koncepcja sprowadziła się do użycia TextOut, wszystko działa, tyle że tekst trzeba odświeżać, jakbym wiedział kiedy aplikacja skończyła rysować to nie byłoby z tym problemu, a tak posiadam migające OSD;
Niestety z tego co szukałem przy rysowaniu czy zmianie stron nie są wysyłane żadne WM :/ Może ktoś zna sposób jak znaleźć moment kiedy aplikacja właśnie skończyła rysować? Ewentualnie inne pomysły jak to zrealizować.