Czołem.
Przeszukałem tonę stron i anglojęzycznych poradników które znalazłem w Google ale nie mogę znaleźć niczego, co spełniałoby moje oczekiwania.
Moja aplikacja zwraca dane w formie tekstu, które chciałbym wyświetlić w grze pełnoekranowej, a dokładniej w grach takich jak (CS:GO, League of Legends, Overwatch, etc.)
Dotychczas dowiedziałem się jedynie tyle, że aby to zrobić muszę użyć hook'a i podpiąć się pod proces gry. Każda z tych gier korzysta z innej wersji DirectX co nieco komplikuje moje poszukiwania, ale jeżeli jest ktoś, kto potrafi wskazać mi poradnik który krok po kroku przedstawi w jaki sposób podpiąć się pod dany proces i wyświetlić informacje lub podać prosty i przejrzysty kod źródłowy z którego będę mógł coś wywnioskować - będę na prawdę wdzięczny.
Ciekawym rozwiązaniem byłoby gdyby program mógł sam wykrywać aktywną aplikację pełnoekranową oraz jej wersję DirectX, ale najpierw chciałbym mieć coś na czym mógłbym bazować podczas wprowadzania tych funkcji.
Jeżeli zbyt chaotycznie opisałem swój problem, proszę o informację a postaram się to wytłumaczyć.
Pozdrawiam.