Normalnie w C++ aby narysowac szescian pisales auxWireCube(35.0); z odpowiednim przesunieciem na osi x,y,z, a w Delphi jak to narysowac, moze ktos znalazl polskie info o OpenGL w Delphi...
Jeżeli w Delphi korzystasz z tych samym bibliotek to robisz to analogicznie jak w C++.
polskie info o OpenGL w Delphi...
W C++ dodawalismy biblioteki za pomoca include, a w Delphi skad mam wiedziec jakich modulow uzyc, wiadomo ze OpenGL, ale to nie wystarczy...
na przyklad auxWireCube(), kompilator sie czepia...
Do tej funkcji potrzeba unitu GLaux, tyle że musisz go sobie sciągnąć bo domyślnie w Delphi go nie ma.
Super dzieki, a nie wiesz skad, moze podaj link, jesli znasz...
bylbym bardzo wdzieczny, mam straszny zawrot glowy z OpenGL e Delphi
Mam juz naprawde ostatnie pytanie, w jaki sposob dolaczyc te biblioteki z OpenGL do Delphi i gdzie je wkleic, moga byc w moim katalogu czy nie...
Pomozcie jeszcze w tym prosze...
A w ogóle, po co komu do tego jakieś biblioteki? :| Przecież starczy sobie ustawić 6 kwadratów i po problemie.
No nie zupelnie, pytanie dalej aktualne...
Jakub26 napisał(a)
Mam juz naprawde ostatnie pytanie, w jaki sposob dolaczyc te biblioteki z OpenGL do Delphi i gdzie je wkleic, moga byc w moim katalogu czy nie...
A nie łatwiej sprawdzić ? Mogą być w twoim katalogu, moga być w Projects/Bpl i jeszcze w kilku innych miejscach.
thenkles napisał(a)
A w ogóle, po co komu do tego jakieś biblioteki? :| Przecież starczy sobie ustawić 6 kwadratów i po problemie.
Żeby było prosciej... :P .
A w jaki sposob je dolaczyc, jakich modulow uzyc...
uses glAux, OpenGL;
Przeglądnij sobie kody źródłowe tutoriali w Delphi na http://nehe.gamedev.net.