Silnik graficzny Andorra - OnClick

0

Mam pytanie odnośnie silnika graficznego Andorra (andorra.sourceforge.net). Czy da się sprawdzić, czy sprite (klasa pochodna od TSprite) został kliknięty? Jedyne, co znalazłem w dokumentacji to zdarzenie zwracające pozycję kursora. Problem polega jednak na tym, iż muszę sprawdzić ponad 100 sprite'ów. Istnieje jakiś lepszy sposób? Bawił się już kiedyś ktoś tym silnikiem?

0

Próbowałeś już coś na styl kodu ze tej strony, podrozdział "Control element events"? Można to rozpisać na kilka możliwości:

a) Jeśli przyciski wykonują zupełnie różne funkcje, dobrze byłoby przypisać OnClick każdego ze sprite'ów do oddzielnej procki (ale przy 100 sprite'ach trochę może tego być).
b) Jeżeli przyciski wykonują podobne funkcje, najlepiej będzie przypisać zdarzenia OnClick każdego sprite'a do jednej procedury. Ta procka wykryje buttona za pomocą parametru Sender przesyłanego przez zdarzenie i wyda odpowiednie polecenia.
c) Można oczywiście stosować rozwiązania pośrednie.

0

Niestety to nie mogą być buttony z generatora GUI Andorry. To muszą być obiekty pochodne TSprite. W dokumentacji Andorry nie ma nic o "klikaniu" TSprite.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1