Witam, mam problem z DelphiX. Ostatnio postanowilem przerobić moją gre uzywajac DelphiX, niestety wszystkie zasoby sa w postaci bitmap. Z tego co zdarzylem zauwazyc to TDXSurfaceCanvas (o ile dobrze napisalem) strasznie sie slimaczy i generalnie duzo nie zyskuje na tym ze korzystam ze sprzetowego przyspieszenia. Musialbym rysowac wszystko przez DXDraw.Surface.FastBlt, ale niestety nie moge przekazac tam bitmapy.

Ogólnie chodzi o to że mam 2wymiarowa mape ktora sklada sie z 3 warstw, i tablice Tilesow, kazdy element to Bitmapa + tablica z informacjami o polozeniu kazdego Tilesa [Rect]. Przy odrysowywaniu mapy szukam w tilesach kazdego Recta dla kazdej warstwy...

Dodam, ze chcialbym korzystac z takich dobrodziejstw jak Blending, obracanie czy inne cuda z DelphiX...

Pisal ktos kiedys cos podobnego i moze rzucic jakimis pomyslami?