Po raz kolejny zwracam się do was z prośbą o pomoć ;-P . Mam dzisiaj dość dziwną sprawę której nie mogłem rozwikłac przez kilka godzin.
Ze strony DELPHI3D.NET sciągnołem MD3 LOADERA (z przykładem zastosowania). Do jego działania potrzebnych jest tez kilka modułów znajdujących się TU.
Przy uruchamianiu skompilowanego programu otwiera nam się okno wyboru pliku do otworzenia.
OpenDlg.Filter := 'MD3 configuration files (.cfg)|*.cfg';
OpenDlg.Title := 'Select animation.cfg file';
if OpenDlg.Execute then namemodel := OpenDlg.FileName
else raise Exception.Create('No model loaded.');
myFullMD3 := TRenderableMD3.Create(OpenDlg.FileName);
Chciałem aby obiekty były ładowane automatycznie przy starcie programu więc zamieniłem podany kawałek kodu na
myFullMD3 := TRenderableMD3.Create('C:\GAME\MD3loader\Nowy folder (3)\marge\animation.cfg');
Ku mojemu zdziwieniu po tejże zamianie obiekt ładowany przestał byc wyświetlany. Powróciłem więc do wersji pierwotnej i zdebugowałem program. Jak się okazało OpenDlg.FileName='C:\GAME\MD3loader\Nowy folder (3)\marge\animation.cfg'.
Czy któs wie o co tu chodzi ?