witam
niedawno zaczalem pisac sobie silnik 3d, czesc rzeczy juz mam gotowych. Ostatnio dodalem obsluge map bsp (takie jak z quake3), niestety mam pewien problem.... otoz mapa jest wyswietlana, ale kiedy probuje pobrac pozycje Y dla kamery dla danych X i Z to mam pewien problem. Zrodlo silnika (jak na razie nie jeste tego za duzo) jest tutaj:
http://members.lycos.co.uk/czester21/G3-Engine.tar.gz
kod kamery jest w cgame/cam.cpp a implementacja drzew BSP jest w cgame/bsp.cpp.
Moj problem prawdopodobnie polega na tym ze kamera wpada w zly boundingBox, i przez to pobiera zle wspolrzedne jednego z wierzcholka boxa.... jesli rzeczywiscie tak jest to jak ten problem rozwiazac? jezeli nie to jest problemem to co przydaloby sie zmienic?
prosze o pomoc bo siedze juz drugi dzien nad tym i nie moge sobie z tym poradzic.
Kompiluje sie poprzez wydanie polecenia make
zeby uruchomic engine trzeba przejsc do folderu COMPILED i uruchomic silnik ./g3engine