Mam pytanko:
Jak otrzymać odnośnik do pewnej funkcji w uruchoionej aplikacji?
Tzn. uruchamiam np. Bestplayera i włączam play - w jaki sposób przypisać tę czynność do jednego przycisku w Builderze C++?
Jak dostać uchwyt do tego?
JACK
znajdz okno bestplayera: FindWindow(..., ...) pozniej okno przycisku podobnie i jak juz bedziesz mial uchwyt do wyslij do przycisku SendMessage(hWnd, WM_CLICK, ..., ...) albo WM_LBUTTONDOWN... i powinno chodzic...
nazwy okna do FindWindow mozesz znalezc za pomoca WinSight lub Spy++ w VC++...
Co Wy wszyscy z tym WM_CLICK. Skąd bierzecie takie informacje????
Tu masz pomocny wątek: http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=39219
[<font color="blue">dopisane</span>]
OK, przekopałem linki na google i rzeczywiście są informacje o wysyłaniu takiego komunikatu. Ale dlaczego w takim razie nie ma o nim żadnej wzmianki w "Microsoft® Win32® Programmer's Reference"?
ok. Kerim a jak to zrobić w Builderze c++ 5.0 - w taki sam sposób jak opisałeś?? masz może gg??
//Przecież dałem Ci linka do odpowiedzi - czego jeszcze nie rozumiesz?? - m.M
Co Wy wszyscy z tym WM_CLICK.
bo fajna nazwe ma... latwo sie zapamietuje :-) ;p