czytałem no forach angielskich że mozna użyć szybszej metody rysowania tablicy zamiast SetPixel tylko BitBlt , problem polega na tym jak to użyć bo np. mam tablice z obrazem szer. wys. i jak to przedłożyć rysowanie przez BitBlt , wie ktoś jak to działa ?
EDIT:
mam takie coś ale otwiera z pliku a ja chce żeby mozna było dostarczyć tablice zamiast pilku
HBITMAP hBitmap = (HBITMAP)LoadImage(NULL, "neco.bmp", IMAGE_BITMAP,
487, 456, LR_LOADFROMFILE);
HDC hDC = GetDC(NULL);
HDC hBitmapDC = CreateCompatibleDC(hDC);
HBITMAP hOldBitmap = (HBITMAP)SelectObject(hBitmapDC, hBitmap);
BitBlt(hDC, 0, 0, 487, 456, hBitmapDC, 0, 0, SRCCOPY);
/* Don't forget to release resources that you've acquired */
SelectObject(hBitmapDC, hOldBitmap)
DeleteObject(hBitmap);
DeleteDC(hBitmapDC);
ReleaseDC(HWND_DESKTOP, hDC);
zrobiłem tak:
do
{
BitBlt(hDC, 0, 0, 487, 456, hBitmapDC, 0, 0, SRCCOPY);
}while(kbhit()!=true);
i pokazuje teksture z pliku ale nie w konsoli tylko na żywca na pulpicie a ja chce zeby było w konsoli
EDIT:
mam juz jest w konsoli trzeba było dodać to:
HWND myconsole;
myconsole = GetConsoleWindow();
HDC hDC = GetDC(myconsole);
teraz tylko jeszcze zeby mozna było wczytać z tablicy