mam taki kod:
class DrawConsole
{
public:
HWND myconsole;
HDC mydc;
COLORREF COLOR;
void Init()
{
myconsole = GetConsoleWindow();
mydc = GetDC(myconsole);
}
void Color3i(int r,int g,int b)
{
COLOR= RGB(r,g,b);
}
void PutPixel(int x,int y)
{
SetPixel(mydc, x, y, COLOR);
}
void PutLine(int xs,int ys,int xe,int ye)
{
}
void unLoad()
{
ReleaseDC(myconsole, mydc);
}
};
int main(int argc, char* argv[])
{
DrawConsole draw;
draw.Init();
draw.Color3i(0,255,0);
for(float w=0;w<100;w+=0.001)
draw.PutPixel(w,100);
draw.PutLine(10,10,100,10);
draw.unLoad();
do{}
while(kbhit()!=true);
}
jak narysować kreskę czyli linie funkcją PutLine xstart, ystart , xkoniec, ykoniec
tu chyba matma wchodzi jakiś może wzór matematyczny
bo poziomą czy pionową jeszcze mozna recznie dopisac ale np po u kosie?