Witam skleiłem coś takiego:
#include <iostream>
#include <string.h>
#include <vector>
using namespace std;
int t,i=0,t1,i1=0,td,i2=0;
int d1[1000];
string napis[1000];
int main()
{
cin>>t;
t1=t;
td=t;
while(t>0)
{
cin>>napis[i];
t--;
i++;
}
while(t1>0)
{
d1[i1]=napis[i1].length()/2;
string w=napis[i1];
char * ct = new char[i1+1];
strcpy(ct,w.c_str());
string wy;
for(int a=0; a<d1[i1]; a++)
{
wy+=ct[a];
}
cout<<wy<<endl;
t1--;
i1++;
}
return 0;
}
Działa ale wydaje mi się że jest to strasznie prymitywne... Ogólne zadanie polega na tym że wpisujesz na początku liczbę ile stringów wpiszesz potem je wpisujesz a program obcina ci do połowy. Ma ktoś pomysł jak to poprawić aby "ładniej" wyglądało? Szczególnie boli mnie to multiplikowanie zmiennych i stałych...
operator>>
przypisuje wartośćcin >>
czeka na string, a ja od razu mu podamenter