Czołem Bracia programiści
Napotkałem dziwny problem, i potrzebuję wskazówki gdzie szukać rozwiązania. Jako wstęp pierwszy screenshot, część RIGHT TORSO - te widety M Laser pozycjonuję sam poprzez dodanie do parent QWidgeta, i zrobieniu mLaser->move(0, wysokość slotu * offset). Efekt jak widać na zdjęciu jest OK.
Ale to jest tylko tymczasowe rozwiązanie, chciałem wczoraj zrobić jak Swaróg i Perun przykazali, czyli jako że używam Qt to dodać QVBoxLayout do widgeta ekwipunku. No to dodałem:
InventoryWidget::InventoryWidget(QWidget *parent)
: InventoryBase(parent)
{
pen = QPen(Qt::white, penSize);
slotsCount = 10;
layout = new QVBoxLayout;
layout->setDirection(QVBoxLayout::TopToBottom);
layout->setContentsMargins(0, 0, 0, 0);
layout->setSpacing(0);
setLayout(layout);
for (int cnt = 0; cnt < 6; cnt++)
{
InventoryItemWidget *item = new InventoryItemWidget(this);
//item->move(0, cnt * slotHeight);
layout->addWidget(item);
}
layout->addStretch();
}
niestety, LIPA - jak widać poniżej pojawia się jakiś odstęp pomiędzy widgetami
Zarówno widget ekwipunku, jak i przedmiotu mają przeimplementowane sizeHint() i minimumSizeHint()
Pytanie brzmi - skoro marginesy ustawiłem na 0, spacing na 0, to skąd odstępy?? @MarekR22, @tajny_agent coś może Wam się kojarzy?
- inventory.PNG (25 KB) - ściągnięć: 72
QTableView
i pogmyrać w stylach ;)