@Kamil55678 tak zachowują się jak stałe. Nie mniej jednak zazwyczaj enum'ów używa się aby zawęzić wartości do ściśle określonego zbioru, dlatego nigdy nie rzutuję ich na inty, a tym bardziej nie castuję w drugim kierunku. Np tak jak tu Enum
Co więcej, w takim przypadku jak u Ciebie nie deklarowałbym trochę dziwnej, nic nie mówiącej nazwy SomeOffsets, a zdefiniował nową przestrzeń nazw oraz w niej zmienne:
Kopiuj
namespace GameOffsets
{
const int OFF_CLIENT_CONECTION = 0x00C79CE0;
const int OFF_OBJ_MGR = 0x2ED0;
}
Do których potem odwoływałbym się w ten sposób:
Kopiuj
int addres;
addres = GameOffsets::OFF_CLIENT_CONECTION;
Ale jak to mówią są gusta i guściki. Po prostu we wszystkich kodach z jakimi miałem do czynienia enumy były używane nawet bez definiowania ich wartości.
Co do nazewnictwa to kwestia przyjętej konwencji. W większości przypadków w C/C++ nazwy pisane samymi wielkimi literami używa się właśnie dla makr preprocesora, stąd moja uwaga, ponieważ tak to zrozumiałem.
grzesiek51114