Programuję w Borland C++ 5, i chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć najprostrzą bryłę 3D w C++
O ile wiem to chyba ma coś ort! z directX...
Programuję w Borland C++ 5, i chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć najprostrzą bryłę 3D w C++
O ile wiem to chyba ma coś ort! z directX...
raczej nie.... :)
ty tutaj bedziesz musial uzyc OpenGL :)
nigdy nie pisalem pod bc++ w opengl wiec nie powiem ci jak dokladnie wszystko zrobic wiec 0% kodu
www.warsztat.pac.pl tam jest o grach ale o grafice 3d w cpp tez jest--Pozdrawiam
Gw
Najlepesze i najbardziej wyczerpujące tutoriale do OpenGL [Delphi, C++ inne] są tutaj nehe.gamedev.net oczywiście po angielsku ale to chyba nie problem?--W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.
slyszalem ze opengl umiera i liczy sie tylko direct3d
LOL OGL umiera ?? LOOOL
OpenGL z tego co wiem znacznie przewyzsza mozliwosciami DirectX, a ort! jest szybsze, prostsze i przenosne :P
// Nie mogliście odpowiadać na równie zatęchłe tematy? Btw. DX umrze razem z ms, OGL jest otwartym standardem i przeżyje jeszcze niejedno. Prze was żyłka dostał orta :-/ (a cepa i tak to oleje ;p) [mf]