Witam,co mogę zrobić aby poszczególne obiekty poruszały po pewnym czasie z różnymi prędkościami?
0
1
licz przesunięcie jako iloczyn delty czasu i wektora prędkości
0
A zna ktoś z was może jaką stronę gdzie to jest chociaż trochę wytłumaczone ?
1
Musisz pomnożyć czas jaki upłynął od ostatniego updejtu razy twoją prędkość rozłożoną na składowe i to dodać do aktualnej pozycji. Tyle
0
Sorki,ale nie bardzo rozumiem,jak np rozłożyć prędkość na składowe w c++ ?
1
Składowych masz tyle ile kierunkow świata - w 2 wymiarowym świecie będzie to x i y. Ważne, żeby te były zmiennoprzecinkowe.
0
umiem rozkładać na składowe i liczyć prędkość,tylko nie wiem jak to robić w c++
0
A co sądzisz o tym ?
if(kolizja postaci z obiektem)
{
continue;
}
else
{
obiekt_y++;
}