Witajcie,
Szukałem już na forum 4p i SO. Sprawdziłem dokładniej klasę bazową i pochodną czy wszystko co powinno ma implementację i tak jest.
class Resource
{
private:
uint id, referencesCount;
std::string name;
public:
virtual int loadFromFile(std::wstring& name);
virtual uint& getId();
virtual uint& getRefs();
virtual std::string& getName();
Resource(uint resId, std::string& resName);
virtual ~Resource();
};
class Model : public Resource
{
private:
std::vector<GLfloat> vert, norm, tex;
std::vector<GLuint> element, texmap, group;
GLuint vbo, eao;
public:
int loadFromFile(std::wstring& name);
Model(uint resId, std::string& resName);
~Model();
};
/* To jest z CPP*/
Model::Model(uint resId, std::string& resName) : Resource(resId, resName){}
Implementacje są do:
virtual uint& getId(); virtual uint& getRefs(); virtual std::string& getName(); Resource(uint resId, std::string&resName); virtual ~Resource();
wResource.cpp
virtual int loadFromFile(std::wstring& name);
tylko wModel.cpp
.
Nie wiem o co chodzi. Błąd z tematu jest wskazany na konstruktor i destruktorResource
w pliku .cpp.