Snake 2D allegro 4.x powiększanie

Snake 2D allegro 4.x powiększanie
R0
R0
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:32
0

Witam
Pisze gre Snake obiektowo i nie wiem jak zrobić powieszanie się węża, kolizje mam już zrobioną.
Macie jakieś dla mnie wskazówki? Szukałem odpowiedzi w google ale nic mnie nie nakierowało na odpowiedz.
Pisząc strukturalnie używałem kolejki do przechowywania współrzędnych.

Kopiuj
 
class Player
{
private:
    int poz_x;
    int poz_y;
    BITMAP* shape;
public:
    Player();
    void colision(Player &);
};

class World
{
private:
    static const int W=15;
    static const int H=15;
    Player tab[W][H];
    BITMAP* buff;

public:
    World();
    void addPlayer(const Player &);
    void wyswietl();
};


edytowany 2x, ostatnio: removed001
R0
R0
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:32
0

Nikt nie wie jak to zrobić?

R0
R0
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:32
0

Temat do usunięcia.

SO
Tutaj się nie usuwa tematów.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.