Hej. Pisze sobie statki w C w konsoli. Wiekszosc napisalem juz, ale pojawia sie u mnie problem przy ruchu komputera.
Nie za bardzo wiem jak zaimplementowac 'inteligentne' strzelanie, czyli jak trafi w jakis statek, to zeby trafial blisko tego pola, a tym bardziej jak trafi juz dwa/trzy maszty. Wazne tez byloby zaznaczenie, kiedy statek bedzie juz zatopiony, aby wrocil do randomowego strzelania.
Szukalem po necie gotowych, by moc sie wzorowac, to znajdywalem tylko w innych jezykach[niestety, ale poki co mialem stycznosc tylko z C].
No i jezeli daloby sie przy okazji podsunac lepszy pomysl, w jaki moglby randomo strzelac[z czasem zajmuje to coraz dluzej, moze losowanie z pliku i usuwanie strzelonych?], to tez bym sie ucieszyl.
Wrzuce to, co juz sam zrobilem, tak bedzie chyba najlepiej.
http://przeklej.org/file/qmXDBU/BattleShips.v.1.0.rar
Uzywam MS Visual Studio 2010 jak cos. Dzieki z gory za kazda sugestie :)