Witam,
Tak jak w temacie, mam problem z Timer'em. Mianowicie staram się stworzyć Arkanoida. Napisałem trochę kodu odpowiadającego za poruszanie paletką lewo-prawo z kolizją o lewą i prawą krawędź pola gry oraz kod odpowiadający za poruszanie się piłeczki. Wszystko fajnie tylko gdy wciskam klawisze strzałek odpowiadające za poruszanie się paletki to piłeczka zwalnia o połowę, gdy zwolnię klawisze strzałek prędkość piłeczki wraca do podstawowej wartości.
Również jest mały problem z migotaniem obiektów podczas poruszania. W C++ Builderze były opcje DockSite i UseDockManager w Visualu natomiast nie mam pojęcia jak to zrobić.
EDIT. Przed chwilą usunąłem grafiki: tła, piłeczki, paletki i zastąpiłem je po prostu kolorami i problem zniknął, tylko nie taki był cel projektu, aby bazował na jednokolorowej szacie. :(
Pozdrawiam